اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان اعلام کرد

راهیابی 107 اثر به بخش مسابقه هنر و معرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: 107 اثر در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه به قسمت مسابقه جشنواره سراسری فیلم "هنر و معرفت" راه یافت.

راهیابی 107 اثر به بخش مسابقه هنر و معرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان احمد سعیدی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح چهارمین جشنواره سراسری فیلم "هنر و معرفت" در تالار عماد کرمان اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش فیلم، عکس و فیلمنامه با موضوع‌ امر به معروف و نهی از منکر با مشارکت بیش از 15 استان بر پا می‌شود.
وی بیان داشت: برای شرکت در جشنواره هنر و معرفت 145 فیلم از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شده بود که پس از بررسی اولیه توسط هیئت داوران 41 اثر به بخش مسابقه راه یافتند.
سعیدی عنوان کرد: در بخش عکس نیز 45 عکاس با 560 قطعه عکس در جشنواره شرکت کردند که 44 اثر به انتخاب هیئت داوران به بخش مسابقه راه پیدا کرد.  
وی خاطرنشان کرد: همچنین 42 اثر در بخش فیلمنامه به دبیرخانه ارسال شد که 22 فیلمنامه برای حضور در بخش مسابقه برگزیده شدند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی از تولیدات حوزه عکس دایره است.
سعیدی زمان اکران فیلم‌ها را 27 و 28 دی ماه جاری در تالار عماد شهر کرمان بیان و تصریح کرد: میهمانان ویژه جشنواره جمال شورجه کارگردان صاحب نام کشور است.
وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی در سه موضوع از برنامه‌های جانبی چهارمین جشنواره هنر و معرفت ذکر کرد و گفت: قرار است، فیلم "33 روز" به کارگردانی جمال شورجه عصر امروز 27 دی ماه جاری در سینما شهر تماشای کرمان به نمایش گذاشته شود.  
سعیدی اذعان داشت: نشست بررسی سینمای دینی نیز در سینما شهر تماشای کرمان با حضور این کارگردان مطرح کشور برگزار می‌شود.
وی ابراز داشت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری "هنر و معرفت" با حضور حجت‌الاسلام صادق‌زاده معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور همراه با معرفی برترین‌ها در تالار عماد مجتمع فرهنگی و هنری عصر انتظار برگزار می‌شود.
سعیدی همچنین به برپایی کارگاه‌های آموزشی با موضوع بررسی سینمای دینی اشاره و عنوان کرد: کارگاه نقد عکس و کارگاه نقد فیلمنامه از جمله برنامه‌های جنبی جشنواره "هنر و معرفت" است.
وی تصریح کرد: اکران فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه جشنواره در محل تالار عماد صبح و عصر انجام و مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری هنر و معرفت کرمان ساعت 18 چهارشنبه 28 دی ماه جاری بر پا می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول