اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر تاکید کرد

انجام اقداماتی اساسی در زمینه عفاف و حجاب

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: همه ما در امر به معروف و نهی از منکر تکلیف و وظیفه داریم و باید در زمینه عفاف و حجاب در استان اقداماتی اساسی کنیم.

انجام اقداماتی اساسی در زمینه عفاف و حجاب
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش صبح امروز در نشست مشترک فرماندارن، معاون و بخشداران اظهار داشت: دشمنان در تلاش هستند از طریق سنگر عفاف و حجاب به اهداف شوم خود در جامعه اسلامی دست یابند و ما نباید با کم‌کاری و کوتاهی در اجرای این فریضه الهی این زمینه را برای آنان فراهم کنیم.
وی افزود: با توجه به نقش و تاثیرگذاری رسانه‌ها در این زمینه، آنها باید در دفاع از حجاب و عفاف و صیانت از این دو مسئله مهم جامعه همت کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به مصوبه ته لنجی گفت: در قصه ته‌لنجی تا جایی که می‌شود با مردم مدارا و در این رابطه با آنان همراهی می‌کنیم.
جهانبخش افزود: رویکرد ما در این زمینه مصوبه و ابلاغیه دولت است و هر چه دولت ابلاغ کند ما نیز اجرا می‌کنیم.
وی با بیان اینکه در قصه ته‌لنجی در استان کسی ورود نکرد اظهار داشت: ما با قاطعیت در این عرصه وارد شده‌ایم و با متخلفان محکم برخورد می‌کنیم.
جهانبخش تصریح کرد: مواضع فرمانداران و بخشداران در این زمینه باید مواضع دولت باشد و با مراقبت در راستای اجرای مصوبه دولت اقدام کنند.وی ادامه داد: با اینهمه قصد صدمه زدن به کسی را نداریم و تلاش ما فراهم کردن زمینه رفاه هرچه بیشتر مردم است.
استاندار بوشهر با تاکید بر حضور بیش از پیش مسئولان در بین مردم گفت: حضور مسئولان ارشد استان در بین اقشار مختلف مردم بویژه بازاریان و اصناف از تاثیرگذاری بالایی برخوردار است.
جهانبخش اظهار داشت: این امر موجب می‌شود مردم احساس نزدیکی بیشتری با مجموعه نظام داشته باشند بنابراین توصیه می‌شود فرمانداران و مدیران در محافل و به طور ویژه در مساجد حضور مستمر داشته باشند.
وی یادآور شد: برگزاری شورای اداری شهرستان‌ها در بخش‌ها در دستور کار قرار گیرد و برگزاری شورای اداری استان در شهرستان‌ها نیز بررسی شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول