اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفار کردستان اعلام کرد

برخورداری 36/71 درصد از جمعیت روستایی کردستان از آب سالم

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان از افتتاح 26 پروژه آبرسانی به روستاهای این استان در دهه فجر امسال خبر داد.

برخورداری 36/71 درصد از جمعیت روستایی کردستان از آب سالم
رحمان رحیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این تعداد پروژه با صرف بالغ بر 155 میلیارد ریال در شهرستان‌های قروه، سقز، دهگلان، سنندج، دیواندره، سقز، کامیاران، مریوان، بیجار و سروآباد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی افزود: اعتبارات لازم برای اجرای این پروژه‌ها از محل سفر رهبری، حوادث غیرمترقبه، 2 درصد نفت و گاز، خشکسالی و استانی تامین شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کردستان در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر آبرسانی به 51 روستای استان به صورت سیار انجام می‌شود.
رحیمی خاطر نشان کرد: اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 405 میلیون تومان برای این موضوع مصوب شده است که با تخصیص این اعتبار تا پایان سال مالی 90 تمامی این روستاها آبرسانی سیار خواهند شد.
 وی در ادامه گفت: در حال حاضر 36/71 درصد از جمعیت روستایی استان کردستان از آب سالم و بهداشتی برخوردارند.
مدیرعامل آبفار کردستان افزود: بر اساس ارزیابی عملکرد سال 1389 دستگاه‌های اجرایی استان شرکت آبفار کردستان در شاخص‌های اختصاصی با کسب 1000 امتیاز رتبه اول را در بین دستگاه‌های اجرایی استان کسب کرد.
رحیمی افزود: بر اساس این ارزیابی شرکت آبفار کردستان در شاخص‌های اختصاصی با کسب یک هزار امتیاز از بین 39 دستگاه شرکت‌کننده رتبه اول را به خود اختصاص داد.
وی خاطر نشان کرد :علی‌رغم مشکلات و موانعی چون کمبود نیروی انسانی این شرکت توانسته است در زمینه طراحی و اجرای پروژه‌های آبرسانی روستاها عملکرد قابل توجهی را از لحاظ کمی و کیفی ارائه نماید که این امر ناشی از تلاش مسئولین مجموعه آبفار کردستان است.
انتهای پیام/ی30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول