اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انجام غبارروبی

فرماندار شیراز، خادم شاهچراغ (ع) شد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شیراز با حضور در حرم مطهر احمد ابن موسی شاهچراغ (ع)، به عنوان خادم افتخاری، این مکان مقدس را غبار روبی کرد.

فرماندار شیراز، خادم شاهچراغ (ع) شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، جواد زرین کلاه در بعد از ظهر امروز در مراسم غبارروبی حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع) اظهار داشت: خدمتگزاری به اهل بیت (ع)، افتخاری بزرگ برای تمام مسئولان نظام محسوب می‌شود چرا که باور ما این است هرچه داریم از وجود پاک این بزرگان است.
وی ادامه داد: توجه به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و سایر امامزادگان جلیل‌القدر وظیفه تک تک مدیران است و به ویژه پس از سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان فارس و شهر مقدس شیراز در اردیبهشت ماه 87 که این شهر را سومین حرم اهل بیت (ع) نامگذاری کردند این وظیفه به مراتب سنگین‌تر نیز شده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم به عنوان خادمان این بزرگواران، تلاش کنیم تا شرایط برای حضور زائران در سومین حرم اهل بیت (ع) به ویژه در ایام نوروز که به یقین شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان اهل بیت (ع) در شهر مقدس شیراز می‌شویم، فراهم شود.
در این آیین، فرماندار شهرستان شیراز با پوشیدن لباس خادمی حضرت شاهچراغ (ع)، خادم افتخاری این حرم مطهر شد.انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول