اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستان احمدبن موسی (ع):

مشکلات اطراف حرم شاهچراغ باید حل شود

خبرگزاری فارس: تولیت آستان احمدی و محمدی (ع) گفت: باید مسئولان استان فارس همکاری کنند تا مشکلات اطراف حرم را همگی به اتفاق حل کرده و اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاریم.

مشکلات اطراف حرم شاهچراغ باید حل شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله محمدمهدی دستغیب سه‌شنبه شب در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران دهه کرامت که با حضور استاندار فارس برگزار شد، اظهار داشت: با ساخت بین‌الحرمین راه‌ها به سوی زوار بسته شده است که از استاندار درخواست داریم این حرم مطهر را از دست شیاطین نجات دهد.
دستغیب افزود: توسعه حرم مطهر احمدی و محمدی امروز نیازمند همت جمعی مسئولان است و باید همگی به آزادسازی اطراف حرم آن‌چنان که مسئولان آستان در نظر دارند توجه جدی داشته و همکاری کنند.
در ادامه استاندار فارس نیز که به عنوان خادم افتخاری حرم مطهر احمد بن موسی (ع) است، در سخنانی ابراز داشت: اگر خدمت و کار در جوار حرم اهل بیت (ع) باشد ویژگی‌های خود را دارد.
حسین صادق عابدین ادامه داد: وظیفه ما این است که مشکلات اطراف حرم را همگی به اتفاق رفع کرده و اختلاف سلیقه‌ها را کنار گذاریم.
استاندار فارس بیان داشت: از مسئولان نیز انتظار می‌رود با همدلی بیشتر تمام امکانات خود را بگذارند تا بتوانیم مشکلات را برطرف کنیم.
وی اظهار امیدواری کرد که در طول دوران مدیریت خود مشکلات حرم مطهر را یکی پس از دیگری رفع کند.
به گزارش فارس، پیش از مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران برگزاری دهه کرامت استاندار فارس به همراه سایر مسئولان با پوشیدن لباس خادمی اقدام به غبارروبی حرم مطهر احمدی و محمدی کردند.
در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران دهه کرامت خبرنگاران رسانه‌های فعال در این استان از جمله مطبوعات و خبرگزاری‌ها باز به فراموشی سپرده شدند و تنها مسئولان صدا و سیما نقل مجلس بودند و از خبرنگاران دیگر رسانه‌ها هیچ تجلیلی صورت نگرفت.
تنها از مدیر مسئول دو روزنامه محلی و یک خبرگزاری تجلیل شد، و این در حالی است که بیشترین زحمات را خبرنگاران برای پوشش‌های خبری مراسم مختلف دهه کرامت متحمل می‌شوند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول