اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمع‌آوری 210 نفر معتاد پرخطر و خیابانی در کرج

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان کرج از جمع‌آوری 210 نفر معتاد پرخطر و خیابانی در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 210 نفر معتاد پرخطر و خیابانی در کرج
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، عبدالرضا خیرخواهان با اشاره به جمع‌آوری و ساماندهی 210 معتاد پرخطر و خیابانی در سطح شهرستان کرج در نیمه دوم دی‌ماه سال‌جاری اظهار داشت: اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در کاهش وقوع جرایم خرد بسیار تاثیرگذار است.
وی ادامه داد: از نیمه دوم دی‌ماه سال‌جاری و به مدت 10 روز است که طرح جمع‌آوری معتادان تابلو و پرخطر از سطح شهر به طور ویژه در دستور کار پلیس کرج قرار گرفته است.
خیرخواهان خاطرنشان کرد: اکیپ‌هایی از ماموران انتظامی با زیر نظر قرار دادن تمام محل‌هایی که احتمال وجود معتادان تابلو و خیابانی در آنجا می‌رفت از ساعت‌های آغازین بامداد نیمه دوم دی‌ماه سال‌‌جاری با جمع‌آوری معتادان تابلو و کارتن‌خواب از سطح شهر، این افراد تحویل مراکز ترک اعتیاد دارای مجوز قانونی شدند.
وی در ادامه گفت: در این طرح که به مدت 10 روز است که به صورت مستمر آغاز شده و هم‌چنان دنبال می‌شود، تعداد 210 نفر از معتادان کارتن‌خواب از سطح شهر و پارک‌ها به طور ویژه جمع‌آوری شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرج در پایان اظهار داشت: طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در کاهش وقوع جرایم خرد بسیار تاثیرگذار است و این طرح تا پاک‌سازی کامل مناطق از لوث وجود این افراد در سطح شهر ادامه دارد.
انتهای پیام/آ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول