اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم - 59

عدالت رسانه‌ای در معرفی کاندیداها رعایت شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه زرگرشهر بابل با اشاره به اینکه رسانه‌ها وعده‌های دروغین برخی کاندیداها را برجسته نکنند، گفت: در معرفی کاندیداها عدالت رسانه‌ای رعایت شود.

عدالت رسانه‌ای در معرفی کاندیداها رعایت شود
حجت الاسلام عبدالحسین بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: مردم در انتخابات سال جاری باید بسیار حساس و مواظب باشند چراکه فتنه‌گران این بار با سلاح فریبکارانه دیگری وارد صحنه می‌شوند.
وی تصریح کرد: شهادت احمدی روشن این دانشمند مبتکر، مخترع، عالم و فرهیخته به ما آموخت که باید حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشیم.
بابایی بیان داشت: این یک تکلیف است که کاندیداها رقابت سالم توام با همدلی داشته باشند و از تخریب و تحقیر یکدیگر دوری کنند.
وی خطاب به رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها رسالت بزرگی در این عرصه به عهده داشته و در انعکاس اخبار باید دقت زیادی داشته باشند و وعده‌های دروغین کاندیداها را در رسانه‌ها بزرگ جلوه نداده و مدافع حق و حقیقت باشند و عدالت رسانه‌ای را رعایت کنند.
بابایی با اشاره به اینکه نقش مدیران در نظام نقش مهمی است، ابراز داشت: پیامبران نخستین مدیران سیاسی و مذهبی جامعه بوده و مدیران نیز باید با الگوگیری از ائمه معصومین شیوه‌ای انتخاب کنند که در مجموعه خود تاثیرگذار بوده و برای فردای خود برنامه کاملی داشته باشند.
امام جمعه زرگرشهر شهرستان بابل با اشاره به ویژگی‌های یک مدیر تصریح کرد: شایسته است مدیر از مجموعه خود بالاتر و عالم‌تر بوده و دارای هدف، طرح و برنامه، نظم، پشتکار و استقامت باشد.
بابایی ادامه داد: مدیر باید از رفتار ظالمانه، متکبرانه، ریاکارانه و چابلوسانه دوری کند چراکه یک مدیر در محل کار هم رئیس اداره و هم مربی و پدر مجموعه است.
وی بیان داشت: مدیر باید کاری کند که از او به نیکی یاد کنند، زیرا این صندلی‌ها ماندگار و ما متغیر هستیم.
بابایی اذعان داشت: مدیری موفق است که  دارای تجربه کاری و متخصص باشد، اما عده‌ای از مدیران ما مثل میوه نارسی هستند که زودتر از موعد مقرر روی صندلی ریاست تکیه داده و چندان برای کشور و جامعه مفید نیستند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول