اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار عسلویه:

روستاهای عسلویه مشکل کمبود برق دارند

خبرگزاری فارس: بخشدار عسلویه گفت: روستاهای عسلویه مشکل کمبود برق دارند.

روستاهای عسلویه مشکل کمبود برق دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالله نادری ظهر امروز در نشست شوراهای اسلامی و دهیاران شهرستان کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان و منطقه عسلویه دارای جایگاه ویژه‌ای هستند و باید نسبت به پیشرفت این شهرستان اهتمام ورزیم.
بخشدار عسلویه با اشاره به خدمات ارزشمند دولت‌های نهم و دهم در بخش عسلویه کنگان افزود: دولت خدمات شایانی به بخش عسلویه ارائه کرده که البته با همه خدمات ارزشمند هنوز جا برای کار فراوان است.
وی از مشکل کمبود برق روستاهای این بخش خبر داد و خاطر نشان کرد: هم‌اکنون نمایندگی برق در این بخش با کمبود نیرو و امکانات جوابگوی مردم نیست که انتظار می‌رود با تقویت این بخش مشکل مردم نیز مرتفع شود.
بخشدار عسلویه بیشترین مشکلات را مربوط به بخش آموزش و پرورش دانست و افزود: کمبود نیروی انسانی، فقدان خوابگاه معلمین، کمبود تجهیزات آزمایشگاهی و ... از مهم‌ترین مشکلات در حوزه آموزش و پرورش است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان کنگان نیز با اشاره به پتانسیل‌های مهم شهرستان در زمینه جذب گردشگر و توریست گفت: بخش‌های مرکزی و عسلویه در شهرستان کنگان قابلیت‌های فراوانی به‌ویژه در زمینه گردشگری صنعتی دارند که باید از این ظرفیت‌ها استفاده مطلوب شود.
طاها دشتی‌مطلق افزود: هم‌اکنون روستاهای شهرستان بویژه در بخش عسلویه از قابلیت‌های تفریحی و گردشگری فراوانی برخوردارند و باید بحث گردشگری در روستاها نیز ساماندهی شود.
بخشدار مرکزی کنگان نیز گفت: توزیع عادلانه اعتبارات در شهرها و روستاها از مهم‌ترین افتخارات دولت عدالت‌محور است.
حجت‌الاسلام محمد بحرانی بیان کرد: دولت به توسعه عمران شهری و روستایی اهتمام جدی ورزیده است.
وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ دولتمردان با مردم اظهار داشت: این ارتباط باعث بالا رفتن سطح اعتماد مردم به خدمتگزاران خود شده است.
وی گفت: اعتماد مردم به نظام و مسئولان از سرمایه‌های بزرگ انقلاب اسلامی ایران است و مردم ما همیشه در کنار مسئولان حاضر در صحنه هستند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول