اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد خبر داد

تولید 12 فیلم توسط فیلمسازان خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد از تولید 12 فیلم توسط فیلمسازان انجمن سینمای جوان در خراسان شمالی طی سال جاری خبر داد.

تولید 12 فیلم توسط فیلمسازان خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، یوسف قدیمی گفت:  تعداد 9 فیلم از مجموع فیلم‌های تولید شده، مربوط به شهرستان بجنورد است.
وی افزود: فیلم "بهشت در 100 ثانیه"، "دئول" و "خواب" به کارگردانی داوود وحیدی، مستند اعتیاد، تیزر تبلیغاتی، مستند انتقال خون و مستند محیط زیست به کارگردانی علی حیدری، محرم و جوانان شرق و غرب به کارگردانی جواد درتومی و فیلم "چسب زخم " به کارگردانی شهرزاد شریفان از جمله فیلم‌های تولید شده است.
مسئول انجمن سینمای جوان بجنورد فیلم‌های "رویای پنهان" به کارگردانی علی اصغر محمدزاده از شیروان، "پیدای پنهان" به کارگردانی سعید کسکنی از اسفراین و فیلم "نماهنگ" به کارگردانی رضا نبوی از فاروج را از دیگر فیلم‌های تولید شده در سایر شهرستان‌های استان ذکر کرد.
قدیمی، بالا رفتن تجربه هنرجویان،کشف استعدادها، تشویق جوانان و نوجوانان به فیلمسازی در زمینه‌های گوناگون، استفاده از مهارت جوانان برای خلق آثار سینمایی و شناساندن آثار هنرمندان به مردم را از اهداف محوری تولید فیلم‌ها در استان دانست.
انجمن سینمای جوان بجنورد پس از تشکیل خراسان شمالی ایجاد شده است.
انتهای پیام/و30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول