اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان و ‌بلوچستان خبر داد

ارسال 100 قطعه عکس به انجمن سینمای جوان سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و ‌بلوچستان گفت: 100 قطعه عکس به انجمن سینمای جوان برای شرکت در نخستین نمایشگاه عکس درحریم محرم ارسال شده است.

ارسال 100 قطعه عکس به انجمن سینمای جوان سیستان ‌و بلوچستان
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تاکنون 100 قطعه عکس برای شرکت در نخستین نمایشگاه عکس در حریم محرم به واحد عکس انجمن سینمای جوان ارسال شده است.
وی افزود: هنرمندان آثار خود را برگرفته از مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله حسین(ع) انتخاب کرده‌اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین نمایشگاه عکس در حریم محرم همزمان با اربعین امام حسین(ع) در نگارخانه مجتمع فرهنگی و هنری زاهدان دایر می‌شود و تا دوم بهمن‌ماه مصادف با رحلت نبی مکرم اسلام(ص) ادامه دارد.
دانشی با بیان اینکه نخستین نمایشگاه در حریم محرم با همکاری انجمن سینمای جوان زاهدان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: در پایان این نمایشگاه به سه نفر از برگزیدگان لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا می‌شود.
وی به تصویر کشیدن عزاداری در قالب عکس را ابزاری برای ماندگار کردن نهضت امام حسین(ع) و انتقال آن به نسل جوان دانست و افزود: عکاس با نگاه تیزبین خود از زوایای گوناگون به تحولات جامعه خود می‌نگرد و آنها را در قالب عکاس به جامعه بعد از خود ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/صا30/گ2000
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول