اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

روحانیون هادیان دینی جوانان مناطق محروم باشند

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: روحانیون اعزامی و مبلغان در استان اردبیل باید هادیان دینی جوانان مناطق محروم باشند.

روحانیون هادیان دینی جوانان مناطق محروم باشند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده پیش از ظهر امروز در نشست با مسئولان شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: حضور روحانیون در مناطق محروم سبب ترویج فرهنگ دینی و حل بسیاری از شبهات جوانان خواهد شد.
ستوده بیان داشت: در حال حاضر مناطق مرزی استان در معرض بیشترین آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی هستند که درصدد هستیم با تقویت حوزه فرهنگی و دینی این مناطق، در برابر جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان خارجی ایستادگی کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل اختصاص اعتبار مالی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی در پارس‌آباد را مهم برشمرد و گفت: هدف از اجرای طرح حمایت مالی افزایش کارکرد و تقویت بنیه مالی برای اجرای برنامه‌های گسترده فرهنگی و قرآنی است.
ستوده مهم‌ترین ابزار توسعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی در این شهرستان را حمایت مالی از تشکل‌های دینی، مساجد، اعزام مبلغ و هیئت‌های مذهبی عنوان کرد.
این مسئول ادامه داد: در راستای ترویج فعالیت‌ها و گسترش برنامه‌های ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی، از مساجد و هیئت مذهبی شاخص و فعال در شهرستان حمایت مالی می‌شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خروج از تصدی‌گری و واگذاری به اقشار تاثیرگذار را یکی از اولویت‌های کاری سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد.
وی ابراز داشت: استفاده از تشکل‌های دینی، هیئت‌های مذهبی، انجمن‌های اسلامی و مراکز قرآنی به عنوان مجری برنامه‌ها باید مد نظر قرار گیرد.
همچنین در این جلسه حجت‌الاسلام حسن باقری رئیس اداره تبلیغات اسلامی پارس‌آباد از فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، اعزام مبلغ، ساماندهی مداحان و مساجد، اجرای گفتمان دینی در سطح شهرستان، برگزاری نشست‌های دینی و تحکیم بنیان خانواده گزارشی ارائه داد.
فرماندار پارس‌آباد نیز ضمن تاکید بر اجرای فعالیت‌های گسترده فرهنگی و قرآنی در شهرستان نسبت به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در مناطق آسیب‌پذیر، از حمایت مالی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قدردانی کرد.
ولی کریمی با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان در این منطقه مرزی بر لزوم تبلیغ چهره به چهره روحانیون در مناطق محروم و پاسخگویی به شبهات دینی جوانان تاکید کرد.
این مسئول با مقدس خواندن نهاد خانواده، بر تقویت مهر و محبت در خانواده تاکید و توجه بر ارزش‌های اسلام را ضامن بقای بنیان خانواده ذکر کرد.
وی افزود: انتظار داریم در راستای تحکیم بنیان خانواده، آموزش مهارت‌های زندگی و نشست‌های دینی ویژه بانوان در شهرستان برگزار شود.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول