اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی عنوان کرد

تولید ظرفیت اسمی، نخستین هدف مجتمع‌های تولیدی در کشور

خبرگزاری فارس: معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در بازدید از مجتمع پتروشیمی اروند، تولید ظرفیت اسمی را نخستین هدف مجتمع‌های تولیدی در کشور عنوان کرد.

تولید ظرفیت اسمی، نخستین هدف مجتمع‌های تولیدی در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان‌ به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، عبدالحسین بیات و هیئت همراه، ضمن بازدید از پتروشیمی اروند در جلسه‌ای که در این مجتمع برگزار شد، اظهار کرد: امروز پتروشیمی اروند به طور رسمی از مرز ساخت و ساز عبور کرد و از این پس به عنوان یک واحد تولیدی شناخته می‌شود.

وی افزود: گرچه این موضوع قبلا تحقق پیدا کرده بود ولی از هم‌اکنون رسما پایان عملیات ساخت و ساز در پتروشیمی اروند را اعلام می‌کنیم.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تصریح کرد: با به ثمر رسیدن افتخارآمیز و ایمن اروند، از این پس سبک مدیریت این پتروشیمی از حالت پروژه‌ای خارج و به حالت مدیریت واحد تولیدی تغییر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: اروند گوهری است که از درون تمام محدودیت‌ها و مشکلات در آمده و این مهم نتیجه بسیاری از سختی‌ها و ریسک‌هایی که در اداره، مدیریت و راه‌اندازی این‌گونه واحدها وجود دارد.

بیات ادامه داد: با به ثمر رسیدن این مجتمع بزرگ، حساس و سرنوشت‌ساز تکلیف بزرگی از دوشمان برداشته شد.

وی خاطرنشان کرد: و امروز حرکت به سمت تولید ظرفیت اسمی، اولین هدف مجتمع‌های تولیدی است.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی تأکید کرد: ما به این‌گونه واحدها نگاه بودجه‌ای نداریم و نگاه ما اقتصادی است.

به گفته وی نگاه اقتصادی به ما کمک می‌کند خارج از ساختار بودجه‌ای برای کشور خلق ثروت کنیم.

بیات در ادامه این بازدید اعلام کرد: حفظ و حراست از سرمایه عظیم ملی، نیروی انسانی ذی‌قیمت و امکانات و تجهیزات ارزشمند در پتروشیمی اروند، وظیفه مهم مدیران این شرکت است که باید مجدانه انجام شود.

وی عنوان کرد: هم‌چنین رعایت الزامات ایمنی، بهداشت و محیط زیست کمک خواهد کرد که اروند به صورت پاک، ایمن و سالم به تولید خود ادامه دهد.

معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در پایان گفت: امیدواریم با رشد و توسعه دیگر بخش‌های صنایع روز ‌به ‌روز شاهد ارتقا و شکوفایی اقتصاد و تجارت در کشور باشیم.

انتهای پیام/ج30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول