اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فرابورس ایران صورت می‌گیرد

معامله سهام پتروشیمی‌های فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل فرابورس ایران گفت: به زودی سهام پتروشیمی شهرستان‌های فارس در فرابورس معامله می‌شود.

معامله سهام پتروشیمی‌های فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز مصطفی امید قائمی صبح امروز در همایش فرصت‌های تأمین مالی در فرابورس که با حضور صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی در اتاق بازرگانی شیراز برگزار شد اظهار داشت: پتروشیمی‌های داراب، فسا، جهرم و ممسنی در ماه‌های آینده در فرابورس قرار می‌گیرند و امکان معامله آن در فرابورس فراهم می‌شود.
قائمی ادامه داد: فارس جزو شرکت‌های پیشرو در فرابورس بوده و تاکنون معامله‌های خوبی در فرابورس انجام داده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فروش اوراق مشارکت در فرابورس ایران اشاره کرد و ابراز داشت: در زمینه ابزارهای نوین مالی 880 میلیارد تومان اوراق مشارکت و صکوک در بازار فرابورس پذیرفته شده و از این طریق برای 13 بنگاه اقتصادی تأمین منابع مالی شده و  با استقبال قابل توجهی نیز روبه‌رو شده است.
قائمی خاطر نشان کرد: معتقدیم فروش و استفاده از اوراق مشارکت در فرابورس تأثیر بسزایی در تأمین منابع مالی بنگاه‌های مختلف اقتصادی دارد.
مدیرعامل فرابورس ایران همچنین به فعالیت‌های فرابورس ایران اشاره و  تصریح کرد: فرابورس از مهر ماه سال  88 فعالیت خود را به طور جدی و رسمی آغاز کرده و تاکنون ابزارهای مالی جدیدی به بازار ارائه کرده است.
وی افزود: شرایط ما طوری شده که هم‌اکنون ارزش سهام موجود 229 هزار و 200 میلیارد تومان بوده که سهم شرکت‌های اول و دوم  25 هزار و 800 میلیارد تومان است.
قائمی ادامه داد: 2 هزار و 400 میلیارد تومان سهام نیز مربوط به 11 شرکت است که در بازار پایه فرابورس فعال هستند.
به گزارش فارس، در این همایش فرصت‌های تأمین مالی در فرابورس با حضور مدیران عامل شرکت کارگزاری بانک ملی، شرکت تأمین سرمایه سپهر و فرابورس ایران در حضور صاحبان صنایع فارس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول