اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتبار 100 میلیون تومان

4 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اصفهان احداث می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت‌: چهار ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اصفهان اضافه می‌شود و ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان 100 میلیون تومان برای توسعه این ایستگاه‌ها در سطح استان اختصاص داده است.

4 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اصفهان احداث می‌شود
منصور شیشه‌فروش امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به هفته هوای پاک اظهار داشت: 25 دی‌ماه جاری تا ابتدای بهمن‌ماه جاری به عنوان هفته هوای پاک محسوب می‌شود و در حال حاضر سومین روز از هفته هوای پاک می‌گذرد.
وی به وضعیت هوای اصفهان اشاره کرد و افزود: اصفهان در فصل پاییز در یک دوره با بارندگی مواجه بوده است و از حدود یک ماه گذشته بارندگی در اصفهان وجود نداشته است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تغییرات جوی و وزش باد در اصفهان تصریح کرد: در حال حاضر به دلیل تغییرات جوی و وزش باد میزان آلودگی هوای اصفهان کاهش یافته و کنترل شده است و هم‌اکنون اصفهان از نظر میزان آلودگی هوا در وضعیت مناسبی قرار دارد.
وی به تشکیل رینگ ترافیکی یک در اصفهان اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی نیز برای کنترل آلودگی‌های اصفهان اقدامات لازم را در این زمینه انجام می‌دهد و وضعیت ترافیک موجود در اصفهان کنترل می‌شود.
شیشه‌فروش با اشاره به اینکه صنایع و واحد‌های صنعتی استان نیز در راستای کنترل آلودگی هوای اصفهان به صورت ویژه با مسئولان مربوطه همکاری کرده‌اند، تاکید کرد: این صنایع تولیدات خود را کنترل کرده‌اند و استاندارد‌های محیط زیست را نیز به منظور ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان رعایت می‌کنند.
وی به بررسی‌های صورت گرفته در راستای وضعیت هوای استان اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر و با توجه به بررسی‌های صورت گرفته اصفهان از نظر آلودگی با مشکل مواجه نیست و با توجه به پیش‌بینی‌های هوا‌شناسی اصفهان از نیمه دوم بهمن‌ماه جاری با بارندگی مواجه می‌شود.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان داشت: محیط زیست آلودگی واحد‌های صنعتی آلاینده موجود در سطح استان را به صورت ویژه کنترل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه با اجرای مناسب طرح جامع کاهش آلودگی هوا واحد‌های صنعتی به تدریج به سوی استاندارد‌های زیست محیطی حرکت می‌کنند، گفت: با اجرای این طرح میزان آلودگی هوای اصفهان به میزان بسیاری کاهش می‌یابد و در حال حاضر واحد‌های صنعتی به سوی استاندارد‌های ویژه پیش رفته‌اند.
شیشه‌فروش با اشاره به رضایت‌مندی مردم از اجرای طرح زوج و فرد اظهار داشت: توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهر در راستای ساماندهی وضعیت آلودگی هوای اصفهان نقش موثری دارد و مردم باید استفاده خود را از وسایل‌نقلیه شخصی در سطح شهر کاهش بدهند.
وی اضافه کرد: چهار ایستگاه سنجش آلودگی هوا در اصفهان اضافه می‌شود و ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان 100 میلیون تومان برای توسعه این ایستگاه‌ها در سطح استان اختصاص داده است.
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان به اهمیت افزایش این ایستگاه‌ها در سطح استان اشاره کرد و بیان داشت: در حال حاضر 12 ایستگاه سنجش آلودگی هوا در سطح استان فعالیت می‌کنند و در آینده این ایستگاه‌ها به 16 مورد افزایش می‌یابند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول