اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار پاکدشت:

مشکل آلودگی هوا با همکاری آحاد مردم برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به مضرات آلودگی هوا گفت: مشکل آلودگی هوا با همکاری آحاد مردم مرتفع می‌شود.

مشکل آلودگی هوا با همکاری آحاد مردم برطرف می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عین‌اله تاجیک صبح امروز در جلسه مشترک کار گروه سلامت و جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته هوای پاک با تاکید بر اینکه کاهش آلودگی هوا با مشارکت مردمی و افزایش تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های دولتی میسر می‌شود، اظهار داشت: هر چند محیط زیست برنامه‌های متعددی در مورد کاهش آلودگی هوا را پیگیری و یا در دست اقدام دارد اما به یقین ما زمانی قادر به حل مشکل آلودگی هوا هستیم که تک تک مردم به مشکل وخیم بودن وضعیت آلودگی هوا توجه کافی کنند.
معاون سیاسی- انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت هدف از اعلام روز ملی هوای پاک آگاهی بخشی به مردم و جامعه دانست و افزود: کاهش آلودگی هوا میسر نمی‌شود مگر مشارکت مردمی و افزایش تعامل و هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط که برگزاری چنین جلسات می‌تواند عامل مهمی در ایجاد مشارکت و هماهنگی بین ادارات باشد.
وی در ادامه با اشاره به حدیث معروف حضرت علی(ع)، به اهمیت و ضرورت موضوع سلامت و بهداشت و تغذیه سالم در جامعه پرداخت و سلامت جامعه را منوط بر سلامت و بهداشت فردی هر یک از افراد جامعه برشمرد.
تاجیک نعمت سلامتی و امنیت را بزرگ‌ترین موهبت الهی دانست و عنوان کرد: انسان تا زمانی که این دو نعمت را از دست نداده است قدر آن را نمی‌داند.
معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت خاطرنشان کرد: حفظ و ارتقای سلامت و بهبود کیفیت زندگی آحاد مردم و شهروندان را مهم‌ترین هدف این کار گروه دانست و از تمام حاضران خواستند تا به اندازه تکلیف، وظایف و نقش موثری را در سلامت جامعه ایفا کنند. 
تاجیک در ادامه با اشاره به اهمیت و نقش هوای پاک و تازه در زندگی انسان‌ها گفت: شهروندان و دستگاه‌های مرتبط نه تنها باید به وظایف و تکالیف زیست محیطی خود در حل این معضل عمل کنند بلکه در راستای انتقال این ارزش‌ها در سطح کلان جامعه و همچنین نهادینه کردن آن از سوی تمام اقشار جامعه تلاشی جدی و دلسوزانه را در سرلوحه اقدامات خردمندان خود قرار دهند.
در ادامه مصوبات جلسه قبلی موردبررسی قرار گرفت و برنامه‌های هفته هوای پاک  تشریح شد.
این گزارش حاکی است، جلسه مشترک کار گروه سلامت و جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته هوای پاک با حضور عین‌اله تاجیک معاون سیاسی انتظامی فرماندار شهرستان پاکدشت، محسن مدنی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، رئیس اداره محیط زیست و روسای ادارات مرتبط در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول