اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد دانشگاه شیراز تأکید کرد

انجام طرح‌های تحقیقاتی در مساجد توسط نیروهای متعهد

خبرگزاری فارس: استاد و کارشناس ارشد روانشناسی تربیتی دانشگاه شیراز انجام تحقیقات و طرح‌های پژوهشی در مساجد را با وجود نیروهای متعهد ضروری دانست.

انجام طرح‌های تحقیقاتی در مساجد توسط نیروهای متعهد
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز فاطمه تجلی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی اعضای هسته‌های پژوهش کانون‌های مساجد فارس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه افرادی که در مساجد فعالیت دارند افرادی متعهد هستند، لزوم داشتن تخصص نیز در آنان دیده می‌شود و تخصص و تعهد توأم می‌تواند زمینه‌ساز بسیاری از تحولات باشد.
وی در ادامه ایجاد تحولات را مستلزم شناسایی مشکل، بررسی دقیق، تحقیق و ارائه راهکار دانست و خاطرنشان کرد: با عنایت به این که تغییر در نگرش و افکار جوانان با توجه به تحولات سریع فرهنگی محسوس است، انجام طرح‌های پژوهشی در مساجد با وجود نیروهای متعهد بسیار ضروری به نظر می‌رسد.
این مشاور تربیتی با اشاره به اهداف و سرفصل‌های کارگاه آموزشی برای اعضای هسته‌های پژوهش کانون‌های مساجد فارس، گفت: در طول پنج جلسه برگزاری کارگاه آموزشی سعی شده است که انجام تحقیقات و ارائه آنها به کنگره‌ها و همایش‌ها به صورت عملی آموزش داده شود.
وی تصریح کرد: با ارائه تحقیقات و مقالات پژوهشی انجام شده فرصت معرفی و دسترسی آسان برای سایر افراد نیز فراهم می‌شود.
مدرس کتاب «روش تحقیق در علوم تربیتی و روانشناسی» دانشگاه پیام نور شیراز خاطرنشان کرد: بسیاری از تحقیقات انجام می‌شود اما به خاطر اینکه به خوبی معرفی نمی‌شوند، مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و این در حالی بوده که ممکن است در رفع مشکلات و تصمیم‌گیری‌های مهم در جامعه بتوان از آنها استفاده کرد.
تجلی طرح‌های پژوهشی انجام شده توسط هسته پژوهش کانون شهدای مسجد عظیمی شیراز به عنوان کانون تخصصی پژوهش استان فارس را خوب ارزیابی کرد.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول