اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد خراسان رضوی خبر داد:

900 کانون مساجد خراسان رضوی میزبان جشن‌های دهه کرامت

خبرگزاری فارس: مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی از برپایی جشن ویژه دهه کرامت و ولایت در بیش از 900 کانون این استان خبر داد.

900 کانون مساجد خراسان رضوی میزبان جشن‌های دهه کرامت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از دبیرخانه کانون‌ فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی، محمدحسین عبدالهی اظهار داشت: برنامه‌های دهه کرامت و ولایت همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) و گلباران حرم رضوی با شرکت خواهران عضو کانون‌های مساجد در مشهد مقدس آغاز می‌شود.
وی افزود: برای آشنایی بهتر کودکان و جوانان با زندگی حضرت معصومه(ع) و امام رضا(ع) برنامه‌های ویژه‌ای توسط سخنرانان انجام می‌گیرد، همچنین مسابقات فرهنگی و هنری، شعر رضوی، عکس، فیلم، تئاتر در  کانون‌های مساجد استان برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی و هنری عالم آل محمد (ص) ویژه نوجوانان و جوانان در کانون‌های استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با موضوع سیره رضوی و توزیع اقلام فرهنگی به مناسبت این ایام در کانون‌های استان از دیگر برنامه‌هاست.
وی با بیان اینکه برگزاری جشن‌های دهه کرامت فرصت بسیار مغتنمی برای تبیین مسائل روز و آگاه سازی مردم است که باید از آن بهره برد، خاطرنشان کرد: تبیین شاخص‌های زندگی بر اساس سیره امام معصوم برای مردم و تاسی به شیوه زندگی حضرت ثامن‌الحجج(ع) به عنوان الگوهای عملی در جامعه از جمله مواردی است که در این دهه باید به آن توجه ویژه‌ای شود.
 مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی افزود: برگزاری همایش بانوی مهر ویژه خواهران و افتتاح20 کانون‌ فرهنگی و هنری با نام و القاب امام رضا (ع) از دیگر برنامه‌های کانون‌های مساجد استان خراسان رضوی است.
عبدالهی با اشاره به سایر برنامه‌های دهه کرامت و ولایت بیان داشت: برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع سیره رضوی و برگزاری جشنواره سرود روستایی در روستاهای استان خراسان رضوی، توزیع اقلام فرهنگی، چاپ پوستر و برگزاری مسابقات و جشنواره‌های مختلف از دیگر برنامه های دهه کرامت در این استان است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول