اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر جیرفت:

مأموران امداد جیرفت 4 محاصره شده در سیل را نجات دادند

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان جیرفت گفت: در پی بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی این شهرستان و جاری شدن سیل در روز دوشنبه، چهار نفر محاصره شده در سیل توسط مأموران هلال‌احمر نجات یافتند.

مأموران امداد جیرفت 4 محاصره شده در سیل را نجات دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان به نقل از روابط عمومی فرمانداری جیرفت، وجیه‌الله بهادر اظهار داشت: در پی بارندگی در مناطق سردسیر و کوهستانی این شهرستان در حالی که در مرکز شهرستان هوا کاملا صاف بود، سیل رودخانه شور جاری شد.

بنا به گزارش کشیک امداد استان کرمان و مرکز 115 شهرستان جیرفت در زمینه محاصره شدن فردی در رودخانه شور پشت شهرک صنعتی شماره دو، نیروهای امداد به محل اعزام شدند.

وی افزود: با وجود احتمال هر لحظه خطر برای فرد محاصره شده در سیل، جمعیت هلال احمر با هماهنگی اداره آتش‌نشانی، راه و ترابری و ستاد حوادث شهرستان جیرفت به محل اعزام شدند.

بهادر تصریح کرد: با وجود شدت جریان آب رودخانه و عمیق بودن محل بروز حادثه پس از تلاش فراوان فرد محاصره شده، نجات داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات امداد و نجات، این گروه بلافاصله به منطقه‌ای دیگر در محدوده میدان دانشگاه آزاد اعزام شد و نسبت به نجات سه جوان محاصره شده در سیل اقدامات لازم را انجام داد که این افراد نیز با سلامت کامل نجات یافتند.

 بهادر ابراز داشت: فرماندار جیرفت که در این حادثه حضور داشت، پس از پایان این عملیات امداد و نجات از امدادرسانی و حضور به موقع نیروهای امداد جمعیت هلال‌احمر در صحنه و نجات حادثه دیدگان تشکر کرد.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول