اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار جوانی:

دشمن تنها راه مقابله با ایران را استفاده از مهره‌های داخلی می‌داند

خبرگزاری فارس: مشاور ‌سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان تنها راه مقابله با ایران را استفاده از مهره‌های داخلی می‌دانند و تا حدی هم در استفاده از این روش موفق عمل کرده‌اند.

دشمن تنها راه مقابله با ایران را استفاده از مهره‌های داخلی می‌داند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سردار یدالله جوانی امروز در جمع سرگروه‌های حلقه‌های صالحین بسیج استان قزوین در حسینیه شهید مطهری سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین، پیشرفت‌های فراوان ایران در 32 سال گذشته را عامل افزایش دشمنی‌ها با ایران عنوان و بیان کرد: امروزه ما در مرحله‌ای هستیم که قدرت‌های برتر جهان دیروز از نابود کردن جمهوری اسلامی ناامید شده‌اند لذا باید تمام تلاشمان این باشد که نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم و در راه از بین بردن نقاط ضعف خودگام برداریم.
مشاور ‌سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن، مجلس را هدف قرار داده است، خاطر‌نشان کرد: انتخاب نماینده‌ای از بین مردم برای حضور در دولت و تصمیم‌گیری در خصوص قوانین ایران اسلامی نماد کاملی از آزادی و حق انتخاب در ایران است، لذا دشمن با هدف قرار دادن مجلس سعی در نابودی نظام دارد.
وی ادامه داد: جنگ تحمیلی، درگیری‌های منافقین و تحریم‌های گوناگون در طول عمر سی و چند ساله نظام به ایران تحمیل شده و این در حالی است که هیچکدام از این روش‌ها نتوانسته جمهوری نوپای اسلامی را از ادامه راه منصرف کند.
‌جوانی در ادامه با ذکر خاطراتی از جریان فتنه در سال 88 تصریح کرد: امروز دشمنان تنها راه مقابله با ایران را استفاده از مهره‌های داخلی برای سرنگونی نظام می‌دانند و تا حدی هم در استفاده از این روش موفق عمل کرده‌اند.
مشاور ‌سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: فتنه 88 نماد کاملی از اجرایی شدن این طرح دشمنان بود به طوریکه دشمنان با بهره‌گیری از انتخابات و همینطور استفاده از افراد بی‌بصیرتی که تا چندی پیش در بطن همین نظام مشغول فعالیت بودند ضربات سنگینی را به کشور وارد آوردند.
وی افزود: برنامه‌ریزی دشمنان به حدی دقیق بود که یکایک فعالیت‌های انجام شده را خارج از کشور برنامه‌ریزی و هدایت می‌کردند.
‌جوانی آرزو‌های دشمنان را در 9 دی نابود شده دانست و گفت: دشمنان، فتنه 88 را پایان عمر جمهوری اسلامی می‌دانستند غافل از اینکه مردم ما چنین اجازه‌ای را به کسی نمی‌دهند.
وی در بخش دیگری از این مراسم با اشاره به اینکه مردم ما همواره و در هر شرایطی یاور ولایت بوده‌اند، تصریح کرد: مردم ما برای این نظام تلاش‌های فراوانی انجام داده‌اند و با تمام قوا کشور را حفظ خواهند کرد.
جوانی ‌تأکید کرد: ما باید از گذشتگان عبرت بگیریم، چراکه عبرت از گذشتگان بارها از سوی بزرگان تأکید شده است، اما باید مراقب باشیم که امروز هم صحنه‌ایست برای مبارزه و نباید اجازه بدهیم تا ماجرای فتنه 88 دوباره تکرار شود.
مشاور ‌سیاسی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز صحنه دایمی مبارزه حق علیه باطل است، بیان کرد: حضرت امام خمینی (ره) بسیجی را همیشه در صحنه تعریف کردند، چراکه ایشان در تلاش بودند تا به آگاهی و بصیرت ما بیفزایند و یادآور شوند که ما همیشه در صحنه نبرد هستیم.
وی خاطرنشان کرد: ما در مبارزه‌ای جدی قرار داریم و باید با حساسیت هر چه بیشتر در این صحنه حضور پیدا کنیم.
‌جوانی ضمن اشاره به اهمیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در پی ضربه زدن به نظام بوده‌اند و این خصومت را به گونه‌های مختلف به نمایش گذاشته‌اند.
وی در خاتمه اظهار کرد: انتخابات صحنه همدلی و وحدت ماست که باید بهترین نتایج را داشته باشیم.
انتهای پیام/ج10/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول