اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سوگواره 72 راوی پیش به سوی جهانی شدن

کتاب "شیری در قفس" در خراسان‌جنوبی رونمایی شد

خبرگزاری فارس: طی مراسمی هم‌زمان با آغاز برنامه‌های سومین سوگواره ملی 72 راوی آسمان از کتاب "شیری در قفس" با حضور رئیس حوزه هنری کشور و استاندار خراسان‌جنوبی رونمایی شد.

کتاب "شیری در قفس" در خراسان‌جنوبی رونمایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، استاندار خراسان‌جنوبی پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت: کار دست‌اندرکاران این سوگواره بسیار شایسته و قابل تقدیر است.
قهرمان رشید افزود: برگزاری سوگواره ملی 72 راوی آسمان برای سومین بار در خراسان‌جنوبی آن هم به صورت ملی می‌تواند برکات خوبی را برای این استان به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: هنرمندان باید آنچه به قلم در می‌آورند و توصیف می‌کنند در راستای تقویت ارزش‌های توحیدی باشد.
 
*بصیرت در تبیین صحیح اندیشه‌های اسلامی نقش بی‌بدیل دارد
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به آثار ماندگار بصیرت در جامعه گفت: بصیرت در تبیین صحیح اندیشه‌های اسلامی و تحقق آن نقش بی‌بدیل دارد.
رشید با اشاره به تقویت مسائل ماندگار و موردنیاز جامعه تصریح کرد: مسائلی از قبیل ولایت‌فقیه و هشت سال دفاع مقدس به‌عنوان نقطه عطفی در تاریخ ایران به شمار می‌رود که باید بیشتر از گذشته تقویت شوند.
وی بر لزوم بصیرت در جامعه تأکید کرد و ادامه داد: امروز می‌دانیم که بصیرت چه ارمغان و فواید ماندگاری برای جامعه در تبیین اندیشه‌های اسلامی و تحقق آن دارد پس باید برای تحقق بیشتر آن تلاش کرد.
استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به شخصیت شهید احمد زارعی گفت: این شهید بزرگوار دارای بصیرت زیاد و وابسته به خلق و خوی اسلامی و انسانی بود.
رشید، شهید زارعی را مردی متدین و انقلابی دانست و یادآور شد: این کتاب مجموعه‌ای از سروده‌های این شهید بزرگوار است که پس از شهادتش توسط دوستانش جمع‌آوری و توسط انتشارات مهر حوزه هنری خراسان‌جنوبی منتشر شد.
در پایان این مراسم کتاب شهید احمد زارعی به نام "شیری در قفس" با حضور خانواده این شهید رونمایی شد.
انتهای پیام/ح20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول