اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیادی:

حفظ وحدت ضرورت انکار‌ناپذیر است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: شأن نماینده مجلس تصمیم‌گیری در سطح کلان و در یک قطعه بزرگ‌تر از نگاه منطقه‌ای و استانی است.

حفظ وحدت ضرورت انکار‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسن بیادی پیش از ظهر امروز در جمع گروه حامیان ولایت در اردبیل اظهار داشت: کارگزاران نظام از جمله نمایندگان چند وظیفه اصلی دارند که عمده آن تلاش در جهت اعتلای دین و عمل به وظیفه خدمت‌رسانی به ملت است.

وی پایه و حاکمیت حکومت دینی را خدمت به مردم اعلام کرد و افزود: این همان راه شریعت و دستور‌العمل باید و نباید دین ماست که گاه در یک نظام خانواده و گاه در مجموعه‌ای بزرگ‌تر شکل واقعی و اراده حقیقی پیدا می‌کند.

سخنگوی جبهه ایستادگی با اشاره به تفاوت مدیریت صحنه‌های کوچک و بزرگ در اداره شایسته جامعه تصریح کرد: ما هر چند با برخی ساختارهای غلط و محدودیت‌ها در نظام اجرا روبرو هستیم اما باید با همین ساختار، انتخابات خود را برگزار کرده و کاندیداهای منتخب را راهی مجلس کنیم.

بیادی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: نماینده‌ای که به مجلس راه می‌یابد شأن او بالاتر از آن است که در یک قطعه کوچک برای استان، شهرستان و شهر خود تصمیم بگیرد چرا که شأن نماینده قانونگذاری و نظارت در سطح کلان است و کارهای منطقه‌ای را باید به استاندار، فرماندار و بخشدار سپرد.

این مسئول به برخی محدودیت‌های دیگر در نظام اجرایی، مالی و اعتباری اشاره کرد و افزود: ما باید مردم را به وظایف ذاتی و اصلی نماینده آشنا کنیم تا مبادا از یک نماینده انتظار آسفالت خیابان، احداث پارک یا بازگشایی معبری را درخواست کنند.

عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران رعایت اخلاق در انتخابات را بسیاری مهم و اساسی توصیف کرد و گفت: یک کاندیدای مومن و متعهد نباید برای رای آوردن به هر حربه‌ای متوسل شود و برای برگزیده شدن، راه خطا و اشتباه مرسوم را پیش گرفته و به بد اخلاقی‌ها دامن بزند.

 

حفظ وحدت ضرورت انکار‌ناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بیادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در تغییر قانون اساسی‌کار ویژه انجام شد، اظهار داشت: یکی از این اقداماتی که به نظر می‌رسد کار اشتباهی بوده مربوط به حذف نخست‌ وزیری از سلسله مراتب حاکمیتی بوده چرا که با حذف نخست وزیر، رئیس جمهور خود را بالاتر از همه ابزارهای قانونی تصور کرده در حالی که رئیس جمهور باید خادم و خاضع اراده ملت باشد.

وی خدمت مفید را شأن و ارزشی بالاتر توصیف کرد و افزود: ما حق نداریم در صحنه انتخابات برای خود دشمن فرضی درست کنیم و از دو قطبی شدن انتخابات هراس و نگرانی داشته باشیم چرا که فضای دو قطبی انتخابات فضای عادلانه و حفظ حقوق اجتماعی است.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان خاطرنشان کرد: ما در عین حفظ حرمت‌ها و دوستی‌ها باید به مانند دو برادر که اصل برادری خود را گم نمی‌کنند رقابت سالم داشته باشیم و از رفتارها و نگرش‌های سلبی خودداری کنیم.

بیادی هرگونه تهمت و افترا زدن را در صحنه انتخابات مذموم برشمرد و گفت: ما باید توانمندی خود را به مردم عرضه کنیم و اجازه نداریم ضعف و ناتوانی دیگران را به رخ بکشیم.

این مسئول حفظ وحدت را در مقطع کنونی ضرورتی انکار ناپذیر توصیف کرد و یادآور شد: وحدت اصلی است که ریشه در قرآن دارد و اگر معنای وحدت یک حزبی شدن باشد ما به نظام‌هایی همچون عراق و سوریه دچار می‌شویم و نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.

نایب رئیس شورای شهر تهران نماد و مصداق تک حزبی شدن فعالیت‌های اجرایی را به مانند زمان شاه ملعون توصیف کرد و گفت: در زمان پهلوی تنها حزب، حزب رستاخیز بوده و بقیه احزاب زیرزمینی بودند در حالی که این نگرش‌ها و رفتارها دور از منش حفظ وحدت در جامعه است.

بیادی با اشاره به اینکه انسان‌ها ممکن‌الخطا هستند و همیشه در معرض توبه کردن و اصلاح می‌باشند بزرگترین مؤلفه حفظ وحدت را رعایت اصول و باورهای اخلاقی در جامعه اعلام کرد.

وی  تصریح کرد: در علوم اسلامی تصدیق یک علم به معنای نفی علوم دیگر نیست بلکه هر علم و نظام مدیریتی که به نفع مردم باشد مورد تایید دین است.

 

* بسیاری از اصلاح‌طلبان ولایی و طرفدار نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سخنگوی جبهه ایستادگی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی در مورد آرایش اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش روی مجلس، خاطرنشان کرد: اصلاح طلبان چند بخش هستند که بخش مهم آنها طرفدار نظام، انقلاب، ولایت و دشمن آمریکا هستند.

بیادی اضافه کرد: در میان اصلاح‌طلبان هم البته گروهی افراطی وجود دارند که قصد ضربه زدن به کشور را دارند.

این مسئول با اعلام اینکه جریان انحرافی شکل گرفته همان گروه افراطی هستند، اظهار داشت: اسباب فتنه را همین افراطی‌ها و گروه‌های انحرافی به وجود آوردند و به یقین باید از هرگونه افراطی‌گری دوری جست چرا که افراد ولایی و تابع فرمایش مقام عظمای ولایت هرگز اسیر چنین هوسرانی‌هایی نمی‌شوند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول