اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

نماینده‌ای انتخاب کنیم که به اندیشه رهبر نزدیک باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از بین کاندیداهای مجلس باید گزینه‌ای را انتخاب کنیم که اندیشه‌اش به اندیشه رهبری نزدیک‌تر باشد.

نماینده‌ای انتخاب کنیم که به اندیشه رهبر نزدیک باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، خلیل رضایی ظهر امروز در گردهمایی با موضوع تربیت در بوشهر اظهار داشت: نماینده‌ای که می‌خواهیم انتخاب کنیم باید پایبند به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و وفاداریش به نظام و جمهوری اسلامی را در عمل ثابت کرده باشد.

وی با بیان اینکه شجاعت و تیزبینی رهبر معظم انقلاب در دنیا مثال‌زدنی است،افزود: اگر مطابق کدهایی که رهبر معظم انقلاب می‌دهند حرکت کنیم هیچگاه منحرف نمی‌شویم و در مسیر صحیح قرار می‌گیریم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به معنی اقتدار نظام جمهوری اسلامی است و آرامش، امنیت ملی و فراملی را به دنبال دارد.

رضایی ادامه داد: امروز مهم‌ترین مسئله سیاسی کشور انتخابات مجلس نهم است که با توجه به حساسیت‌های موجود باید به بهترین شکل و با بالاترین و پررنگ‌ترین حضور مردم در این عرصه برگزار شود.

وی با تاکید بر داشتن بصیرت اظهار داشت: فتنه سال 88 به‌دلیل بی‌بصیرتی بعضی از خواص به وجود آمد که با بصیرت و هوشمندی رهبر معظم انقلاب و مردم مومن ایران این فتنه همانند سایر دسیسه‌های دشمنان این نظام با شکست روبه‌رو شد.

رضایی با اشاره به اینکه فرهنگیان نیز جزو خواص جامعه هستند،گفت باید با هوشیاری مسیر حق را از باطل تشخیص دهیم چه بسا اشتباه هرکدام از ما عده‌ای را به دنبال خود کشانده که در آخرت باید پاسخگو باشیم.

رضایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یادآور شد: سند تحول به معنای قانون اساسی آموزش و پرورش است که ارکان تعلیم و تربیت، سهم خانواده، جامعه و رسانه‌ها در تربیت نسل آینده مشخص شده است.

وی اضافه کرد: در سند تحول آموزش و پرورش به تربیت دینی دانش‌آموزان توجه شده طوری که تزکیه قبل از تعلیم مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول