اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خمین تاکید کرد:

ضرورت حفظ نظام اجتماعی برای حفظ وحدت حوزه و دانشگاه

خبرگزاری فارس: فرماندار خمین گفت: ضرورت حفظ نظام اجتماعی ضرورت حفظ وحدت حوزه و دانشگاه را ایجاب می‌کند و این از ضروریات امروز کشور است.

ضرورت حفظ نظام اجتماعی برای حفظ وحدت حوزه و دانشگاه
علیرضا کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حوزه و دانشگاه باید در کنار یکدیگر با بصیرت کامل تحرکات دشمن را در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی رصد کرده و در راستای مقابله با آنها چاره‌اندیشی کنند.
وی تصریح کرد: یکی از ارکان توسعه کشور آموزش منابع انسانی است که حوزه و دانشگاه می‌توانند در این زمینه گام موثری بردارند.
فرماندار شهرستان خمین با تاکید بر اینکه هدف مشترک حوزه و دانشگاه باید خدمت به مردم و ایستادگی در برابر دشمنان باشد، اظهار کرد: امروز وحدت و ارتباط بین حوزه و دانشگاه آن طور که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، محقق نشده است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
کریمی با تاکید بر اینکه حفظ  جمهوری اسلامی به وحدت هر چه بیشتر حوزه و دانشگاه بستگی دارد، خاطرنشان کرد: ضرورت حفظ نظام اجتماعی ضرورت حفظ وحدت حوزه و دانشگاه را ایجاب می‌کند و این از ضروریات امروز کشور است.
فرماندار خمین ادامه داد: یکی از راه‌های افزایش و تحکیم ارتباط بین حوزه و دانشگاه آگاه‌سازی و دادن بصیرت به دانشگاهیان و حوزویان و به روز کردن علوم حوزوی و عمیق‌تر شدن رابطه بین حوزه و دانشگاه است.
کریمی خاطرنشان کرد: همراهی و همگامی دانشجویان و حوزویان در تمامی مقاطع نشان داده است که علم و دین نه ‌تنها هیچ‌گاه از یکدیگر جدا نبوده، بلکه مکمل و پشتیبان هم نیز بوده‌اند و تبلیغات دشمن هیچ‌گاه نخواهد توانست شکاف و خللی در رابطه و همکاری این دو نهاد داشته باشد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول