اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با چهارمین روز از هفته هوای پاک

زنگ هوای پاک در مدارس اصفهان طنین‌انداز شد

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با چهارمین روز از هفته هوای پاک زنگ هوای پاک در مدارس موجود در سطح استان و به صورت هم‌زمان در سراسر کشور نواخته شده است.

زنگ هوای پاک در مدارس اصفهان طنین‌انداز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پیش از ظهر امروز و هم‌زمان در آستانه روز ملی هوای پاک دانش‌آموزان اصفهانی برای مشارکت با مسئولان در راستای کنترل آلودگی هوا آماده شدند.
دانش‌آموزان به عنوان یکی از مهم‌ترین اقشار تأثیر‌گذار جامعه در زمینه‌های مختلف به شمار می‌روند و این افراد باید در راستای کاهش معضلات آلودگی هوا به صورت ویژه با مسئولان همکاری کنند.
در حال حاضر چهارمین روز از هفته هوای پاک می‌گذرد و 29 دی‌ماه جاری نیز به عنوان روز ملی هوای پاک محسوب می‌شود.
آلودگی هوای موجود در سطح شهر به عوامل مختلفی بستگی دارد و هم‌افزایی مردم با مسئولان در راستای کنترل و کاهش آلودگی هوا به عنوان یکی از معضلات موجود در سطح شهر ضروری است.
پیش از ظهر امروز هم‌زمان با چهارمین روز از هفته هوای پاک زنگ هوای پاک در مدارس موجود در سطح استان و به صورت هم‌زمان در سراسر کشور نواخته شده است.
این زنگ در یکی از مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو اصفهان به صورت نمادین نواخته شده است و با نواخته شدن زنگ هوای پاک در مدارس دانش‌آموزان به نقش خود در راستای کاهش آلودگی هوا آشنا می‌شوند.
در حال حاضر اقدامات مناسبی در مدارس موجود در سطح استان به منظور کنترل مشکلات زیست‌محیطی صورت گرفته است و دانش‌آموزان اصفهانی به منظور ساماندهی وضعیت آلودگی هوای موجود در سطح شهر با مسئولان همراه هستند.
دانش‌آموزان باید با مهم‌ترین راه‌کار‌های کنترل و کاهش آلاینده‌های موجود در سطح شهر آشنا شوند و با انجام اقدامات لازم از نتایج نا‌مناسب آلودگی هوا بر روی محیط زیست و سلامتی مردم جلوگیری کنند.
انتهای پیام/خ20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول