اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ملایر

16 نفر برای کاندیداتوری دور نهم مجلس تأیید شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: 25 داوطلب در ملایر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند که با انصراف پنج نفر از آنها و رد صلاحیت چهار نفر، 16 نفر برای کاندیداتوری دور نهم مجلس باقی ماندند.

16 نفر برای کاندیداتوری دور نهم مجلس تأیید شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور صبح امروز در نشست با مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان ملایر اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی خون‌بهای شهیدان و یادگار امام راحل(ره) است که بر پایه مقبولیت عمومی و مشروعیت الهی استوار است و این مقبولیت از طریق رأی مردم به دست می‌آید.
وی ادامه داد: در انتخابات همواره سه مجموعه "عوامل اجرایی و برگزارکنندگان انتخابات"، "کاندیداها" و "مردم" دخیل هستند که هر سه مجموعه باید نهایت تلاش خود را برای فراهم کردن زمینه‌های مناسب در برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه به کار گیرند تا برگ زرین دیگری بر افتخارات نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزوده شود.
فرماندار ملایر از تعیین 190 شعبه اخذ رأی برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد، 110 شعبه در ملایر و روستاهای بخش مرکزی، 30 شعبه در بخش جوکار، 30 شعبه در سامن و 20 شعبه در بخش زند تعیین شده است.
 وی گفت: 25 داوطلب برای نمایندگی ثبت نام کردند که با انصراف پنج نفر از آنها و رد صلاحیت چهار نفر، 16 داوطلب کاندیداتوری نمایندگی دور نهم مجلس شورای اسلامی باقی ماندند.
 خیریانپور در خصوص مدارک تحصیلی داوطلبان، اظهار کرد: پنج نفر از داوطلبان دارای مدرک دکترا، 16 نفر دارای کارشناسی ارشد و چهار ایثارگر دارای مدرک کارشناسی هستند.
وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات کاری حجیم، سنگین، گسترده و حساس است، بیان داشت: مجموعه برگزارکنندگان انتخابات در شهرستان باید اصل رعایت قانون، عدالت و بی‌طرفی را مبنای کار خود قرار داده و محیطی سالم را برای شرکت کاندیداها و حضور گسترده مردم فراهم کنند. 
فرماندار شهرستان ملایر ادامه داد: از طرف دیگر کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و طرفدارانشان نیز باید با رعایت کامل قانون، رعایت اخلاق در تبلیغات انتخابات و اصول دینی و مذهبی فعالیت کرده و مجاز نیستند از هر وسیله‌ای برای رسیدن به هدف خود استفاده کنند و هدف وسیله را توجیه نمی‌کند. 
وی با بیان اینکه مردم سومین مجموعه برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: انتظار می‌رود مردم نیز کاندیداها و سوابق، دیانت و تقوای آنها را بشناسند و با حضور آگاهانه در پای صندوق‌های رأی، بهترین را انتخاب کنند. 
 خیریانپور اضافه کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به همراه دارد و تبلیغات سوء دشمن را خنثی خواهد کرد.
وی بیان داشت:در تاریخ سوم دی دستور شروع انتخابات داده شد و با تشکیل هیئت اجرایی و انتخاب هشت نفر به عنوان اعضای هیئت اجرایی شهرستان کار ثبت نام از کاندیداها و تعیین شعب اخذ رأی و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان آغاز شد.
فرماندار ملایر در پایان سخنانش با بیان اینکه تمهیدات لازم اجرایی- امنیتی برای برگزاری انتخابات اندیشیده شده است، افزود: مهیا کردن شرایط سالم انتخابات وظیفه ما است و در سه مقطع حساس، تا یک روز قبل از شروع اخذ رأی، روز اخذ رأی و روز بعد از اخذ رأی ( دریافت شکایات تا صدور اعتبارنامه منتخبین مردم ) تدابیر لازم در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/خ۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول