اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خواستار شد

تعامل خبرنگاران ماهشهری با مسئولان اجرایی شهرستان

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر تعامل مضاعف خبرنگاران ماهشهری با مسئولان اجرایی شهرستان را خواستار شد.

تعامل خبرنگاران ماهشهری با مسئولان اجرایی شهرستان

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار کرد: با توجه به اینکه عصر حاضر دنیای ارتباطات است باید رسالت خبرنگاران در ابعاد گسترده‌تری انجام شود تا ارتباطات همواره مستحکم‌تر و قوی‌تر صورت پذیرد.

وی افزود: دولت‌ امروز با تعامل هر چه بیشتر با مردم و مشارکت آنها در زمینه‌های مختلف توانسته‌ خدمات ارزنده‌ای به اقشار مختلف جامعه عطا کند.

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: البته همیشه کم و کاستی و نواقص در ارائه خدمات وجود دارد و در این خصوص باید مردم فعالانه و با مشارکت هر چه بیشتر در رفع این نواقص مسئولان را حمایت کنند.

وی خطاب به خبرنگاران و رسالت اصلی آنها گفت: خبرنگاران نقش بسیار سازنده و تخریبی در بخش‌های مختلف جامعه می‌توانند ایفا کنند.

حیاتی خاطرنشان کرد: این قشر می‌تواند با انعکاس اخبار صحیح و واقعیت‌های جامعه در راستای تعالی و رشد زمینه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی بکوشند و از طرفی دیگر با در نظر داشتن برخی مسائل سوء، اهدافی عکس را اعمال کنند.

وی اضافه کرد: همه خبرنگاران باید به دنبال انعکاس حقایق جامعه باشند و از منابع موثق اخبار را تهیه کنند.

فرماندار ماهشهر ادامه داد: ادبیات محاوره‌ای ما باید به گونه‌ای باشد که اصلاح، پیشرفت و رفع کاستی‌ها از آن حاصل شود نه اینکه تنها با افکار خود مشکلات دیگران را حلاجی و ارزیابی کنیم.

وی هم‌چنین از خبرنگاران خواست در رصد گزارش‌های شفاف، تازه و به موقع، دقت کرده و صحت و سلامت خبر را مدنظر کار خود قرار دهند.

حیاتی هم‌چنین عنوان کرد: تعامل خبرنگاران این شهرستان در خصوص انعکاس خبری و تهیه رویدادهای مسئولان و افراد مرتبط با امور شهری در بخش‌های مختلف منطقه نیز باید براساس درج واقعیت‌ها باشد.

وی ادامه داد: در این زمینه می‌توان به آن خبر به معنای واقعی خبر ایده‌آل و سالم و واقعی گفت.

فرماندار ماهشهر با تشکر از اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان ماهشهر گفت: امیدواریم با تعامل و همکاری همه اقشار مختلف شهرستان بتوانیم روز ‌‌به‌ روز ماهشهر را به جایگاه در شأن شهروندان آن نزدیک‌تر کنیم.

انتهای پیام/ج20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول