اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان:

قلم رسانه‌ها و خبرنگاران باید گویای واقعیت‌های موجود در جامعه باشد

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت:‌ قلم رسانه‌ها و خبرنگاران باید گویای واقعیت‌های موجود در جامعه باشد.

قلم رسانه‌ها و خبرنگاران باید گویای واقعیت‌های موجود در جامعه باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد‌علی زارع بعد از ظهر امروز در بازدید از مجموعه خبرگزاری فارس در استان اصفهان‌ با اشاره به اینکه این خبرگزاری در راستای اهداف ولایت‌فقیه در سطح جامعه حرکت می‌کند، اظهار داشت: این موضوع در اخبار این مجموعه خبری قابل مشاهده است و خبرگزاری فارس یکی از تأثیر‌گذار‌ترین رسانه‌های فعال در سطح کشور است.
وی به خط و مشی این مجموعه خبری اشاره کرد و افزود: تمامی اخبار ارائه شده توسط این خبرگزاری به روز است و این رسانه دیجیتال اخبار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مردم و مسئولان منتقل می‌کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه اخبار خبرگزاری فارس را به ویژه در بخش استان دنبال می‌کنم، تصریح کرد: بسیاری از رسانه‌های فعال و روز‌نامه‌های مکتوب موجود در سطح کشور نیز از مطالب خبرگزاری فارس استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه بیشترین اخبار ارائه شده از فنی و حرفه‌ای اصفهان به خبرگزاری فارس اختصاص دارد، اضافه کرد: خبرگزاری فارس به عنوان یک خبرگزاری مستقل در راستای اهداف ولایت‌فقیه محسوب می‌شود و خبرنگاران این مجموعه خبری خط و مشی ولایت‌فقیه و رهبری را دنبال می‌کنند.
زارع با بیان اینکه تمام مجموعه‌های خبری باید به مسائل موجود در استان‌ها به صورت جدی‌تر بپردازند، تاکید کرد: رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها باید مسائل و مشکلات موجود در استان را به صورت واقعی بیان کنند و قلم خود را در راستای برطرف شدن و کاهش مشکلات موجود به کار بگیرند.
وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید پیش از تبدیل شدن مشکلات به بحران آنها را بیان کنند و به گوش مسئولان برسانند، ادامه داد: قلم رسانه‌ها و خبرنگاران باید گویای واقعیت‌های موجود در جامعه باشد و خبرگزاری‌ها باید نقاط ضعف موجود در جامعه را پیش از بحرانی شدن آنها بیان کنند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با اشاره به اینکه خبرگزاری‌ها و به صورت کلی رسانه‌ها باید به موضوعات جامعه نیز بپردازند، گفت: کاهش و ساماندهی مشکلات اجتماعی موجود در سطح شهر‌ها نیز به زبان رسانه‌ها نیازمند است و بسیاری از مشکلات موجود در این زمینه با توانمندی‌های رسانه‌ها در بیان مشکلات برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ش20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول