اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عطایی در گفت‌وگوی تفصیلی با فارس:

تمام تلاش والیبال کاله حضور در فینال لیگ برتر است / با خبرنگار حاشیه‌ساز مصاحبه نمی‌کنم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: تمام تلاش ما بر آن است تا یکی از تیم‌های فینالیست لیگ برتر والیبال کشورمان باشیم.

تمام تلاش والیبال کاله حضور در فینال لیگ برتر است / با خبرنگار حاشیه‌ساز مصاحبه نمی‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که از افتخارات والیبال مازندران بوده و مدت زیادی را نیز در تیم ملی والیبال بزرگسالان و نوجوانان سپری کرده است، درباره وضعیت تنها نماینده مازندران برای ورود به نیم‌فصل دوم لیگ برتر، چگونگی جذب بازیکن در تعطیلات نیم‌فصل، آنالیز رقبای بالای جدول، ادعای برخی خبرنگاران مبنی بر عدم مصاحبه او، مصدومان احتمالی تیم و آینده کاله در لیگ برتر امسال به گفت‌وگو پرداخت.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در گفت‌وگوی تفصیلی با خبرنگار ورزشی فارس در آمل با اشاره به تمرینات مستمر و منسجم بازیکنان بیان کرد: هم‌اکنون تیم روال خوب و مطلوبی را دنبال کرده و صبح‌ها به کار بدنسازی و عصرها به تمرینات گروهی و تیمی مشغول هستیم.
وی با اشاره به اینکه در نیم‌فصل اول بازی‌های خوب و زیبایی را بین تیم‌ها شاهد بودیم، تصریح کرد: بازیکنان این تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارند البته برخی مصدومیت‌های جزئی در بین بازیکنان وجود دارد که برطرف می‌شود.
 
* کاله برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر برنامه خاصی را در دستور کار دارد
عطایی در مورد وضعیت فعلی کاله مازندران گفت: دو روز بعد از بازی مقابل شهرداری ارومیه که با پیروزی ما همراه بود، بازیکنان را استراحت دادیم و بعد از استراحت روال عادی تمرینات پیگیری شد، سعی می‌کنیم در طی چند روز آینده عملکرد تیم را ارتقا بخشیم و به شرایطی برسیم که بتوانیم بهتر از شرایط قبلی مقابل حریفان ظاهر شویم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که مدت زیادی را در تیم ملی والیبال بزرگسالان و تیم ملی نوجوانان والیبال کشورمان فعالیت داشت، عنوان کرد: برای نیم‌فصل دوم برنامه خاصی داریم، به هر حال بازی‌های حساسی را پیش رو داریم، البته شاگردان ما نیز بر اهمیت کار در نیم‌فصل دوم آگاهی کامل دارند و تمام برنامه‌ریزی ما این است که بتوانیم با ارائه بازی زیبا و تماشاگرپسند نتایج را به سود خود به پایان ببریم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران در مورد ادعای برخی خبرگزاری‌ها مبنی بر عدم گفت‌وگو با برخی از خبرنگاران در پایان دیدارهای خانگی این تیم افزود: امسال تنها بعد یک بازی با خبرنگاران گفت‌وگویی نداشتم و تا دو روز بعد از بازی پرحاشیه گیتی‌پسند احساسم بر آن بود برای رسیدن به تمرکز لازم نیاز به آرامش دادم.
 
* تنها بعد بازی مقابل گیتی‌پسند با خبرنگاران گفت‌وگو نداشتم
وی با تاکید اینکه بعد آن مدت به روال عادی برگشتم، اضافه کرد: نیاز داشتم تا بیشتر بر روی تیم متمرکز باشم و با آرامش به کار خود برسم زیرا تیم از شرایط روحی و روانی خارج شده بود و تا دو روز بعد از بازی با گیتی‌پسند با خبرنگاران صحبتی نداشتم ولی بعد این مدت با همه خبرگزاری‌ها و رسانه‌هایی که بدون هیچ هدفی در راه پوشش اخبار قلم می‌زدند، گفت‌وگو داشتم.
عطایی با اشاره به بی‌نظمی‌های آخر بازی مقابل گیتی‌پسند در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر والیبال تصریح کرد: پس از آن دیدار مسئولان انتظامی مرا وارد رختکن کردند و بعد از آن نیز به سمت دفتر باشگاه هدایت کردند، البته خبرنگاری که به من پیشنهاد مصاحبه نداد، چگونه می‌تواند بگوید عطایی به دلیل نداشتن جنبه شکست با ما گفت‌وگو نکرد در صورتی که شما خود شاهد بودید که در همه دیدارها یا با خبرگزاری‌تان و دیگر خبرنگاران گفت‌وگو می‌کردم و یا همکارانم را برای پاسخ به سؤالات‌ فرا می‌خواندم.
 
* با خبرنگار حاشیه‌ساز تا پایان فصل مصاحبه نمی‌کنم
عطایی با تاکید اینکه با سازمان صدا و سیما هیچ مشکلی ندارم ولی با خبرنگار و گزارشگر حاشیه‌ساز گفت‌وگو نمی‌کنم، بیان کرد: در بازی مقابل سایپا و قبل آن و همچنین پس از دیدار مقابل ارومیه با خبرنگار رادیو و دیگر خبرنگاران گفت‌وگو داشتم و با هیچ خبرنگاری مشکلی ندارم ولی همانطوری که گفتم تا پایان فصل با کسی که بخواهد آرامش تیم را بر هم زده و دست به حاشیه بزند، حرفی نمی‌زنم.
 
* فرد خاصی نمی‌تواند تیم کاله را به حاشیه ببرد
وی با بیان اینکه فرد خاصی نمی‌تواند تیم کاله را به حاشیه ببرد، گفت: خبرنگاران ما باید درک درستی از شرایط موجود داشته باشند، واقعیت‌ها را انعکاس دهد و دست به تخریب تیمی نزند.
عطایی افزود: این حرفه‌ای نیست که خبرنگاری در گیم دوم بازی مقابل گیتی‌پسند به سراغ سلیمانی مدیرعامل باشگاه رفته و از او بپرسد که کادر فنی فعلی و سرمربی تیم برکنار خواهد شد یا در تیم می‌ماند.
عطایی یادآور شد: در عرصه والیبال حرفه‌ای شکست و پیروزی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم ولی این امر دلیلی نمی‌شود تا گزارش بازی را به خبرنگاران ندهیم.
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران که مدت زیادی را نیز در تیم ملی والیبال کشورمان فعالیت داشت، گفت: به هر حال همیشه ورزش با دو بعد پیروزی و شکست رونمایی می‌کند و مدیریت کردن تیم در زمان حساس نکته بسیار مهم، دقیق و ظریفی است که مدیریت باشگاه به بهترین شکل تیم را جمع کرد.
 
* کاله تنها تیمی است که توانسته تیم‌های بالاتر از خود را شکست دهد
عطایی در بررسی شرایط تیم‌های بالای جدول لیگ برتر والیبال بیان کرد: کاله تنها تیم بالای جدول است که توانسته رقبای بالاتر از خود را شکست دهد و از تیم‌های سایپای البرز، پیکان تهران و شهرداری ارومیه حداکثر امتیاز را کسب کند، البته این امر پوئن مثبتی برای نماینده مازندران تلقی می‌شود و نشان از قدرت تیمی ما دارد.
وی اضافه کرد: این مسئله نشان می‌دهد که باید تمرکز ما بیشتر به سمت تیم‌های پایین جدول برود تا بتوانیم در مقابل تیم‌های باریج‌اسانس و گیتی‌پسند و دیگر تیم‌های پایین جدول در نیم‌فصل دوم جبران نتیجه کرده یا آنها را شکست دهیم.

* بخشی از موفقیت‌های خود را مدیون تماشاگران هستیم
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با بیان اینکه همه تیم‌های لیگ برتر برای من و شاگردانم اهمیت زیادی دارند، گفت: برای هر بازی برنامه خاصی داریم تا بتوانیم به هدف نهایی خود در پایان لیگ برتر امسال دست پیدا کنیم.
وی درباره برنامه‌های باشگاه برای ساماندهی تماشاگران پرشور آملی تصریح کرد: بهترین تماشاگران کشور را در آمل داریم و در سال‌های گذشته بخشی از موفقیت‌های خانگی و خارج خانه خود را مدیون تماشاگران هستیم که در هر شرایطی تیم را تشویق کردند و عاشقانه از تیم‌شان حمایت می‌کنند.
عطایی اظهار داشت: ولی عده کمی از افراد معترض رفتارهایی را از خود بروز می‌دهند که تیم دچار تنش‌هایی می‌شود، به نظرم خود تماشاگران باید با تعداد کم تماشاگرنماها برخورد کنند و همچنین نیروی انتظامی نیز باید با افرادی که رفتار غیرورزشی از خود بروز می‌دهند، برخورد کند.
 
* هدف باشگاه همبستگی بازیکنان و راضی نگهداشتن تماشاگران است
وی با تاکید اینکه تیم کاله به جمعیت 400 هزار نفری آمل و حدود 3 میلیونی مازندران تعلق دارد، بیان کرد: عده‌ای که نمی‌خواهند تیم شکل گیرد، نمی‌توانند برای آن تعیین تکلیف کنند، به هر حال هدف باشگاه در درجه اول همبستگی بین بازیکنان است و در درجه دوم راضی نگه‌ داشتن مردم است زیرا مردم به مجموعه تعلق خاطر داشته و انتظار کسب نتیجه تیم را دارند.
سرمربی تیم والیبال لیگ برتری کاله مازندران ادامه داد: باید تماشاگران واقعی باشگاه و نیروی انتظامی در این مسئله وسواس بیشتری به خرج دهند.
 
* قصد جذب بازیکن داخلی و خارجی را نداریم
وی با اشاره به جذب بازیکنان خارجی و داخلی برای استفاده از آنها در نیم‌فصل دوم یادآور شد: قصد جذب بازیکن خارجی در یکی از پست‌هایی که کمبود در آن احساس می‌کردیم را داشتیم ولی با توجه به تعطیلات ناچیز نیم‌فصل قصد چنین کاری را نداریم و برنامه‌ای در این مورد پیش‌بینی نشده است.
عطایی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس در مورد پیش‌بینی وضعیت کاله تا دور پلی‌آف و بعد آن خاطرنشان کرد: تمام انرژی خود را صرف می‌کنیم تا در پایان فصل به بالاترین نتیجه ممکن برسیم و این توان را با توجه به مدیریت آگاه باشگاه و بازیکنان مجموعه در خود می‌بینیم، البته کاله امسال سومین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کند و تا به حال توانستیم از شرایط ایده‌آل و موقعیت خوبی که ایجاد شده بهره لازم را ببریم.

* تمام تلاش ما حضور در فینال لیگ برتر والیبال است
وی با اعلام اینکه تمام تلاش ما بر این است تا تیم به فینال لیگ برتر امسال برود و قهرمان شود، بیان داشت: ولی حریفان بسیار جدی را پیش رو داریم، سایپا، پیکان و گیتی‌پسند از تیم‌های درجه یک، پرمهره، مدعی قهرمانی و قدرتمند لیگ برتر هستند که کار را برای هر تیمی سخت و دشوار می‌کنند.
عطایی در پاسخی به سؤال خبرنگار فارس در مورد حساسیت زیاد تیم‌های بالای جدول که چهار تیم صدر آن تنها دو امتیاز با هم اختلاف دارند، تصریح کرد: تمام تیم‌ها از شرایط سخت بالای جدول آگاهی دارند ولی این شرایط سخت به همراه برگزاری فشرده لیگ موجب ایجاد مصدومیت‌هایی بین بازیکنان می‌شود.
 
* برگزاری فشرده لیگ موجب ایجاد مصدومیت‌هایی بین بازیکنان می‌شود
سرمربی تیم والیبال کاله مازندران با تاکید اینکه از ابتدای فصل به فشردگی زیاد بازی‌ها اعتراض داشتم، افزود: اصلا این شیوه را نمی‌پسندم زیرا بازیکنان را دچار مصدومیت کرده، این مصدومیت‌ها ورزش والیبال ما را دچار مشکل و نقصان می‌کند و سبب ایجاد خستگی، فرسودگی و کاهش توان بازیکنان می‌شود.
وی ادامه داد: باید بازیکنان را برای تیم ملی حفظ کنیم و نگذاریم دچار مصدومیت شوند البته در این بین تیم‌هایی که از مهره‌های بیشتری برخوردارند و نیمکت ذخیره و بیرون زمین آنها شرایط خوبی دارد می‌توانند بهتر در بازی‌ها عکس‌العمل داشته و موفق‌تر باشند.
 
* شهرام محمودی در حین درمان است و بازگشت او مشخص نیست
وی درباره مصدومان تیم والیبال کاله مازندران گفت: شهرام محمودی مصدوم جدی تیم به حساب می‌آید که هم‌اکنون در حین درمان است و هنوز تاریخ دقیقی برای بازگشت او به ترکیب تیم مشخص نیست امام مصدومیت‌های جزئی برای برخی بازیکنان ایجاد شده که زیاد نگران‌کننده نیست.
---------------------------
گفت‌وگو از قربانعلی مسافر
-------------------------
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول