اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سخنرانی رئیس‌ مجلس شورای اسلامی

همایش اخلاق اسلامی در ورزش برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: همایش اخلاق اسلامی در ورزش اسلامی با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم برگزار خواهد شد.

همایش اخلاق اسلامی در ورزش برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، همایش اخلاق اسلامی در ورزش با رویکرد آسیب‌شناسی بی‌اخلاقی در ورزش کشور با سخنرانی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پنجشنبه 29 دی‌ماه سال 90 در قم برگزار خواهد شد.
در این همایش که با حضور ورزشکاران و پیشکسوتان ورزش استان قم و کشور برگزار می‌شود بی‌اخلاقی‌هایی که در سال‌های اخیر در ورزش کشور مشاهده می‌شود مورد آسیب‌شناسی قرار خواهد گرفت.
همچنین در این همایش به پاس قدردانی از زحمات علی لاریجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین بنایی نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی که برای جامعه ورزش قم در سال‌های اخیر کشیده‌اند و نقش بسزایی که در بازگشت مجموعه ورزشی شهید حیدریان به جامعه ورزش داشتند تجلیل به عمل می‌آید.
ورزشگاه شهید حیدریان یکی از مهم‌ترین مجموعه‌های ورزشی در قم به شمار می‌رود که به دلیل بروز اختلافات بین آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) و اداره کل تربیت بدنی قم مدتی از چرخه ارائه خدمت به جامعه ورزش قم خارج شد.
با پیگیری نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی و در نهایت دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر بازگردانده شدن مجموعه ورزشی شهید حیدریان، به جامعه ورزش در سفر سال گذشته معظم‌له به قم، این مجموعه ورزشی که دارای سالن‌های چند منظوره، استخر، زمین چمن و دیگر امکانات ورزشی است، به جامعه ورزش قم بازگردانده شد.
خاطر نشان می‌شود: همایش اخلاق اسلامی در ورزش پنجشنبه 29 دی ماه سال 90 از ساعت 18 تا 20 در سالن همایش‌های مدرسه عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول