اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ۳ ماه پایانی امسال محقق می‌شود

برگزاری 155 گفتمان دینی جدید در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 155 گفتمان دینی جدید در جم در سه ماه پایانی امسال خبر داد.

برگزاری 155 گفتمان دینی جدید در شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در بازدید از مراکز قرآنی جم اظهار داشت: دوره‌های مقدماتی و عمومی و تخصصی قرآن در شهرستان جم با نظم و کیفیت خوبی اجرا شده و استقبال خوبی نیز از این دوره‌ها به عمل آمده است.
وی افزود: اساتید برجسته کشوری در این دوره‌ها در امر آموزش حضور دارند و انتظار داریم به اهداف و برنامه‌های از قبل تعیین‌شده برسیم.
رئیس تبلیغات اسلامی جم از اجرای 155گفتمان دینی جدید در جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این گفتمان‌ها برای اجرا در سه ماهه پایانی سال در شهرستان انجام می‌شوند.
سادات تصریح کرد: از طراحان برنامه‌های فرهنگی می‌خواهیم تا با ارائه طرح‌های فرهنگی بومی و قابل اجرا تبلیغات اسلامی را در بهبود اوضاع فرهنگ عمومی شهرستان یاری کنند.
وی یادآور شد: در شرایط کنونی همه باید نسبت به گسترش فعالیت‌های دینی اهتمام ورزیم و باید با برگزاری برنامه‌های نوین و تاثیرگذار در بصیرت‌بخشی به نسل جوان تلاش کنیم.
مدیر خانه‌های قرآنی ثقلین نیز در این بازدید اظهار داشت: قرآن کتاب هدایت و ارشاد است و ترویج مبانی اصیل قرآنی امری بسیار ارزشمند است.
قاسم اغنیا از برگزاری سه دوره کلاس روخوانی و یک دوره مفاهیم سطح یک و یک دوره حفظ موضوعی در خانه قرآن ثقلین خبر داد و گفت: دوره تفسیر موضوعی قرآن کریم با حضور روحانیان طرح هجرت روستا نیز هفته‌ای یک جلسه در حال برگزاری است.
وی افزود: مراسم ختم قرآن کریم به صورت هر شب یک صفحه با ترجمه نیز از دیگر برنامه‌های در حال انجام در این مرکز است و حمایت تبلیغات اسلامی از برنامه‌های قرآنی این خانه قرآن موجبات پیشرفت دینی را فراهم می‌کند.
در این بازدیدها، مسئولان خانه‌های قرآن روستایی شهرستان جم ضمن بیان مشکلات و معضلات موجود خواستار رفع مشکلات شدند و بر کیفیت‌بخشی به امر آموزش قرآن تاکید کردند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول