اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خبر داد

برگزاری 120 گفتمان دینی در مدارس شهرستان جم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی جم از برگزاری 120 گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 120 گفتمان دینی در مدارس شهرستان جم
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات بعد از ظهر امروز در نشست با روحانیون مستقر و طرح هجرت در جم اظهار داشت: امروز دشمنان نظام اسلامی از طریق تهاجم فرهنگی و جنگ نرم وارد شده‌اند و تلاش زیادی برای انحراف جوانان دارند و باید با اجرای برنامه‌های متنوع و باکیفیت فرهنگی دشمنان را ناکام کنیم.
وی افزود: برگزاری کرسی‌‌های آزاداندیشی در مدارس و دانشگاه‌ها در سال جاری در دستور کار قرار دارد و در شهرستان جم نیز این برنامه‌ها برگزار شده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم از برگزاری 120 گفتمان دینی مدارس در سطح مدارس شهرستان جم خبر داد و خاطرنشان کرد: به منظور افزایش بصیرت دانش‌آموزان و ارتقای سطح آموزه‌های دینی آنان با هماهنگی آموزش و پرورش شهرستان تعداد 120 گفتمان دینی در طول ماه محرم در سطح مدارس با حضور روحانیون بومی و اعزامی در مدارس برگزار شد و استقبال خوب دانش‌آموزان را در پی داشت.
سادات از حضور مربیان و روحانیون متعهد و با تجربه در این دوره‌ها خبر داد و تصریح کرد: انتظار داریم با اهتمام و تلاش همه مسئولان دستگاه‌های فرهنگی به اهداف و برنامه‌های از قبل تعیین‌ شده برسیم و بتوانیم جوانان را به سمت معنویت و اخلاق اسلامی سوق دهیم.
وی اضافه کرد: از طراحان برنامه‌های فرهنگی می‌خواهیم تا با ارائه طرح‌های فرهنگی بومی و قابل اجرا، تبلیغات اسلامی را در بهبود اوضاع فرهنگ عمومی شهرستان یاری کنند.
این مسئول یادآور شد: در شرایط کنونی همه باید نسبت به گسترش فعالیت‌های دینی اهتمام ورزیم و باید با برگزاری برنامه‌های نوین و تاثیرگذار در بصیرت‌بخشی به نسل جوان تلاش کنیم.
سادات از حضور 12 روحانی اعزامی و پنج روحانی بومی و چهار مبلغه در طول ماه محرم در مدارس شهرستان خبر داد و ابراز داشت: این روحانیون با برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، سخنرانی، گفتمان دینی و... با موضوعاتی از قبیل بیداری اسلامی، مشکلات جوانان، بصیرت، انتظار، عاشورا ، نقش زنان در واقعه عاشورا و... بر رونق برنامه‌های فرهنگی مدارس افزودند.
وی متذکر شد: ترویج آموزه‌های قرآنی مهم‌ترین راه برای ناکام کردن دشمنان در جنگ نرم است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول