اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت تبلیغات اسلامی صورت گرفت

برپایی 120 گفتمان دینی در شهرستان کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: در راستای تنویر افکار جوانان، 120 گفتمان دینی، تخصصی با کیفیت بالا با حضور اساتید حوزه و دانشگاه در شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

برپایی 120 گفتمان دینی در شهرستان کهگیلویه
به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید محمد حسینی‌طلب صبح امروز در آیین تجلیل از روحانیون اعزامی در دهه اول محرم این شهرستان اظهار داشت: مبلغان دینی جمعی هستند که حقوق بگیر نبوده اما بالاترین سهم را در ترویج و نشر احکام دینی و مذهبی دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه افزود: یکی از دل مشغولی‌های رهبری، بحث کادرسازی و نیروی انسانی برای برنامه های فرهنگی کشور است که به این منظور توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی را در کشور داشتیم.
حسینی‌طلب خاطرنشان کرد: هم اکنون 70 دبیرستان علوم و معارف اسلامی در کشور دایر شده که با جذب جوانان نخبه از آن‌ها به عنوان نیروی مخلص و تزکیه شده بهره می‌برند.
وی اضافه کرد: در شهر دهدشت نیز شاهد فعالیت این دبیرستان هستیم و طبق ارزیابی‌های به عمل آمده این مرکز از بهترین دبیرستان‌های معارف کشور است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه ابراز داشت: در بحث توسعه زیر ساخت‌های فرهنگی، ساخت خانه‌های عالم را در دستور کار قرار دادیم که قریب به 28 خانه عالم ساخته شده و پنج خانه عالم نیز در شورای برنامه ریزی در دست اقدام است که امیدواریم در آینده تاثیر آن را در رونق مسائل فرهنگی و دینی شاهد باشیم.
حسینی‌طلب یادآور شد: یکی دیگر از برنامه‌های موثر در تنویر افکار جوانان آگاه‌سازی در مورد گفتمان‌های دینی است چرا که بعضی افراد مسائلی را در گوشه و کنار مطرح می‌کنند که باعث ایجاد شبهه و انحراف در ذهن جوانان می‌شوند.
وی افزود: در این راستا 120 گفتمان دینی تخصصی با کیفیت بالا در شهرستان کهگیلویه با حضور اساتید مجربی از قم و دانشگاه‌های معتبر انجام گرفت که خوشبختانه نتایج خوبی در پی داشت.
حسینی‌طلب عنوان کرد: در بحث اوقات فراغت به اندازه بضاعت برنامه‌هایی را در سطح منطقه داشتیم، از جمله برپایی 46 پایگاه با مربیان کارآزموده از طلاب قم، که از امتیاز‌ات چنین پایگاه‌هایی این بود که هر هسته فرهنگی خود یک نشریه بیرون می‌دادند.
وی با اشاره به برنامه‌های خاص این نهاد در ایام محرم تصریح کرد: در ایام محرم برگزاری دوره ویژه برای مداحان و اعزام بیش از 300 روحانی را به سایر نقاط شهرستان کهگیلویه داشتیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ابراز داشت: تاکنون بیش از 100 کلاس قرآنی در سطح این شهرستان برگزار شده است.
انتهای پیام/ص20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول