اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

شورای عالی قرآن در کرمان راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: در حال تدارک برای تشکیل شورای عالی قرآن هستیم و امیدواریم که به زودی در مجموعه استان کرمان شاهد تشکیل این شورا باشیم.

شورای عالی قرآن در کرمان راه‌اندازی می‌شود
احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مشارکت مردمی، حضور کاندیداها و شور و نشاطی که در این زمینه به وجود می‌آید، باید منجر به تحکیم وحدت و ایجاد همدلی بیشتر شود.
وی بیان داشت: نباید عده‌ای دانسته یا ندانسته فضایی به وجود آورند که این صحنه عظیم قدرت نمایی نظام اسلامی سبب دلخوری در کشور شود.
سعیدی افزود: همه کارگزاران نظام اسلامی و خادمان مردم باید برای ایجاد و فراهم آوردن بسترهای مناسب برای رقابت بر‌ اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم و انتخاب افراد صالح تلاش و شرایط شور و نشاط در جامعه را فراهم کنند.
این مسئول گفت: در این زمینه جلوگیری از سوء ‌استفاده‌ها‌، جلوگیری از استفاده از امکانات اداری به نفع هر کدام از کاندیداها و نظارت و هدایت کامل بر عملکرد نهادها و زیر مجموعه‌های اداره ارشاد استان کرمان از وظایف روسای ادارات شهرستانی ارشاد است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که می‌توان طی این 10 روز اجرا شود، اجرای گروهی هنری شهرستان‌ها در شهرستان همجوار است به این شکل گروه‌های موسیقی، موسیقی محلی، تئاتر و سایر گروه‌های هنری یک شهرستان توانایی‌های خود را می‌توانند در معرض دید مردم سایر شهرستان‌ها قرار دهند.
سعیدی ادامه داد: برپایی نمایشگاه‌های متعدد هنری تا کارگاه‌های آموزشی و برپایی مسابقات فرهنگی و هنری مرتبط می‌تواند تأثیر به سزایی در تبیین پیام انقلاب اسلامی به نسل جوان و تلطیف فضای جامعه داشته باشد.
وی در مورد پروژه‌های متعدد عمرانی ارشاد که در سراسر استان کرمان در حال اتمام یا در حال اجرا هستند، خاطرنشان کرد: این امکانات‌، زیرساخت‌های مناسب و قابل توجهی است که طی چند سال اخیر و با رویکرد فرهنگی دولت نهم و دهم ساخته و اجرا شده است.
سعیدی ابراز داشت: این فضاها و امکان به عنوان کانون‌هایی برای پرورش استعدادهای فرهنگی و هنری هر شهرستان و معرفی هنرمندان متعهد آن دیار است.
این مسئول با اشاره به تشکیل شورای عالی قرآن در استان‌ها متذکر شد: در حوزه قرآنی و طی چند سال گذشته فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای صورت گرفته و در استان کرمان نیز رشد شاخص‌های قرآن از همه لحاظ مشهود و مشخص است.  
وی اذعان داشت: در حال تدارک برای تشکیل شورای عالی قرآن هستیم و امیدواریم که به زودی در مجموعه استان کرمان شاهد تشکیل این شورا باشیم، زیرا با تشکیل شورای عالی قرآن فعالیت‌های قرآنی علاوه بر ساماندهی از سرعت و شتاب بیشتری نیز برخوردار می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول