اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن‌ماه

برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب بهمن ماه در بندرعباس برپا می‌شود.

برگزاری نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب در هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام علی مریدی‌زاده عصر امروز در جمع خبرنگاران در این رابطه اظهار داشت: این نمایشگاه از 17 تا 23 بهمن ماه سال‌جاری در محل برگزاری نمایشگاه‌های بازرگانی برای علاقه‌مندان دایر می‌شود.
وی افزود: گستردگی و تنوع نهمین نمایشگاه کتاب در استان به حدی است که انتظار بازدید صدها هزار نفر از این نمایشگاه دور از انتظار نیست.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان ادامه داد: 15 کمیته در بخش‌های مختلف در رابطه با برگزاری هر چه باشکوه‌‌تر این نمایشگاه فعالیت‌ می‌کنند و تمام هماهنگی‌های لازم با ارگان‌های مرتبط صورت گرفته است.
مریدی‌زاده با بیان اینکه این نمایشگاه پنجمین سال متوالی است که در مرکز استان برپا می‌شود، اضافه کرد: بدون شک استمرار این نمایشگاه سطح مطالعه مردم استان را ارتقا می‌دهد.
وی اضافه کرد: در نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب هرمزگان آیتم‌هایی نظیر تنوع، حضور  پررنگ ناشران برجسته و مطرح و برنامه‌های جنبی دیگر نیز در نظر گرفته شده است.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول