اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط انتشارات انصاریان صورت گرفت

ارائه کتاب‌هایی به 25 زبان در نمایشگاه کتاب حوزه

خبرگزاری فارس: انتشارات انصاریان کتاب‌هایی به بیش از 25 زبان زنده دنیا را در دومین نمایشگاه کتاب حوزه در معرض بازدیدکنندگان قرار داده است.

ارائه کتاب‌هایی به 25 زبان در نمایشگاه کتاب حوزه
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه‌های کتاب استان قم، غرفه انتشارات انصاریان همچون گذشته اقدام به چاپ و عرضه کتاب‌هایی به بیش از 25 زبان زنده دنیا کرده و بسیاری از آنها را در این نمایشگاه با تخفیف ویژه به فروش می‌رساند.
پنج عنوان از کتاب‌های عربی، چهار عنوان فارسی و بیش از 20 عنوان از کتاب‌های انگلیسی ارائه شده در این نمایشگاه توسط انتشارات انصاریان جزو چاپ‌های نخست بوده و علاقمندان می‌توانند برای نخستین بار در این نمایشگاه نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.
مجموعه کتب اربعه شامل هفت جلد، «فقه امام صادق(ع)» در سه جلد و مجموعه «میراث منبر» در شش جلد از کتاب‌های دوره‌ای این ناشر هستند که همواره مورد درخواست مخاطبان بوده و بارها تجدید چاپ شده‌اند.
یکی از فعالیت‌های قابل توجه انتشارات انصاریان، چاپ قرآن و مفاتیح الجنان به بیش از 15 زبان زنده دنیا از جمله انگلیسی، آلمانی، روسی، اسپانیولی و ترکی استانبولی است که می‌تواند نیاز بسیاری از مسلمانان سایر کشورها را پاسخی درخور بدهد.
از آثار شاخص عرضه شده توسط انتشارات انصاریان در دومین نمایشگاه کتاب حوزه می‌توان به «حیات فکری و سیاسی امامان شیعه»، «نقدی بر تصوف»، «نقدی بر تورات» و «منابع تاریخ اسلام» اشاره کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول