اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اهالی روستای بنه‌عباس آبپخش:

نبود راه روستایی مناسب اصلی‌ترین مشکل ماست

خبرگزاری فارس: اهالی روستای بنه‌عباس آبپخش با مراجعه به خبرنگار فارس در آبپخش نبود راه روستایی مناسب را عنوان اصلی‌ترین مشکل این روستا مطرح کردند.

نبود راه روستایی مناسب اصلی‌ترین مشکل ماست
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، یکی از مشکلاتی که مردم روستای بنه‌عباس سال‌های مدیدی است با آن دست و پنجه نرم‌ می‌کنند مشکل راه ارتباطی روستا است و در ماه‌ها و سال‌های اخیر معتمدین و اهالی روستاها از طریق مطبوعات و رسانه‌های محلی این مسئله را اعلام کرده‌اند.
این جاده محور ارتباطی سه روستای بنه‌عباس، گناوکان و مشفق‌آباد با مرکز بخش آبپخش است و وضعیت نامطلوب این جاده روستایی امکان آمد و رفت اهالی این روستاها به مرکز بخش را با مشکلاتی مواجه ساخته است.
یکی از اهالی روستای بنه‌عباس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با اشاره به این مشکل می‌گوید: یکی از اساسی‌ترین مشکلات روستای بنه‌عباس نبود راه روستایی مناسب است و این مسئله در سال‌های اخیر زمینه‌ساز مهاجرت عده کثیری از اهالی این روستا شده است.
نعمت‌الله صداقت ادامه داد: روستای بنه‌عباس از پتانسیل‌های بالای کشاورزی برخوردار است و با حل مشکل راه روستایی می‌توان زمینه رشد و توسعه صنایع کشاورزی و دامپروری را در این روستا که از سالیان دراز سابقه داشته است، فراهم آورد.
یکی دیگر از اهالی روستا نیز گفت: نبود راه ممکن امکان تحصیل را برای فرزندان این روستا دچار مشکلاتی ساخته و گاها سبب مهاجرت مجدد خانواده‌ها به مرکز بخش و یا شهرستان می‌شود.
نادر آوازه بیان داشت: از مسئولان انتظار داریم با تسریع در روند اجرای این پروژه زمینه را برای بهبود وضعیت روستا و وضعیت معیشتی مردم فراهم آورند.
وی خاطر نشان کرد: برای پیشرفت این شهر باید مسئولان فکری به حال وضعیت راه بکنند و اگر به این منوال باشد برای رفت و آمد دچار مشکل اساسی هستیم.
یکی از اهالی روستا نیز با بیان اینکه دولت در احداث راه روستایی تلاش زیادی داشته اذعان داشت: مردم این روستا نیز انتظار دارند همانند سایر مناطق از راه مناسب برخوردار شوند.
محمد . ر افزود: خوشبختانه این طرح مورد تاکید مسئولان قرار دارد و انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.
رئیس شورای اسلامی روستای بنه‌عباس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به مشکلات فراوان روستا ابراز داشت: پروژه بهسازی و آسفالت تنها راه ارتباطی روستای بنه‌عباس با شهرها و روستاهای همجوار که چند سال است که آغاز شده هنوز به اتمام نرسیده و مردم این روستا در بدترین وضع ممکن ایاب و ذهاب می‌کنند.
محمد امین‌زاده در همین راستا ادامه داد: به علت اینکه این روستا از یک طرف توسط رودخانه احاطه شده و امکان آمد و شد وجود ندارد و تنها راه ارتباطی این روستا با محیط پیرامونی خود همین راه خاکی است می‌طلبد که مسئولان ذیربط نسبت به احداث و راه‌اندازی این راه اهتمام جدی داشته باشند.
انتهای پیام/صا10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول