اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جهرم صورت گرفت؛

برگزاری گردهمایی روسای واحدهای پیام نور فارس

خبرگزاری فارس: گردهمایی یک‌روزه روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس در جهرم برگزار شد.

برگزاری گردهمایی روسای واحدهای پیام نور فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، سعید مظلومیان رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس بعد از ظهر امروز در نخستین گردهمایی روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان فارس که به میزبانی جهرم برگزار شد، اظهار داشت: در گذشته جلسات روسای دانشگاه پیام نور استان فارس در شیراز برگزار می‌شد که با رویکرد جدید این دانشگاه و خروج از مرکز استان، نخستین جلسه روسای دانشگاه‌های پیام نور را در جهرم برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور جهرم از قدیمی‌ترین دانشگاه‌های استان فارس است افزود: بر آن هستیم که با برگزاری جلسات در شهرستان‌ها از تجارب روسا و مسئولان دانشگاه‌ها برای پیشرفت هر چه بهتر پیام نور استفاده کنیم.
رئیس دانشگاه پیام نور استان فارس با بیان اینکه دانشگاه پیام نور نیازمند به یک برنامه مدون و چشم‌انداز است ابراز داشت: با برنامه‌ریزی بلند مدت در بخش‌های مختلف، زمینه پیشرفت دانشگاه پیام نور در برنامه‌های میان‌مدت و کوتاه‌مدت مهیا شده و بر اساس اولویت‌ها برنامه‌های مختلف را اجرایی می‌کنیم.
وی با بیان پیشرفت 90 درصدی مصوبات سفر هیئت دولت به فارس در بخش دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: بیشتر طرح‌های دانشگاه پیام نور افتتاح شده و بقیه در دست بهره‌برداری است.
رئیس دانشگاه پیام نور جهرم نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: از سال گذشته پیگیر برگزاری دوره‌های تحصیلات تکمیلی در جهرم بوده‌ایم که با همکاری مسئولان، در سال آینده این دانشگاه میزبان رشته‌های فیزیک، شیمی، ادبیات، زمین‌شناسی و علوم تربیتی در مقطع کارشناسی ارشد است و با اضافه شدن استادیار روانشناسی تقاضای برگزاری دوره کارشناسی ارشد در این رشته را نیز داریم.
انتهای پپام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول