اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان عمومی و انقلاب مسجدسلیمان:

2 سارق سیم برق در مسجدسلیمان دستگیر شدند

خبرگزاری فارس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان از دستگیری دو نفر سارق سیم برق خبر داد.

2 سارق سیم برق در مسجدسلیمان دستگیر شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی دادگستری مسجدسلیمان، محمد معینی اظهار داشت: به دنبال تاکیدات مسئولان ارشد قضایی استان مبنی بر دستگیری عوامل سرقت سیم‌های برق و پیگیری صورت گرفته توسط دادسرا و نیروی انتظامی این شهرستان، دو نفر سارق سابقه‌دار به هویت ن.ن و ت.ن شناسایی و دستگیر شدند که به سرقت سیم‌های برق و تجهیزات دستگاه‌های مخابراتی اعتراف کردند.
وی با بیان اینکه متهمان با صدور قرار تامین تحت نظر قرار گرفتند، ادامه داد: در تحقیقات انجام شده یک نفر به هویت پ.د شناسایی و متهمان نیز به مشارکت وی در سرقت‌های صورت گرفته گواهی دادند اما با توجه به این که محل اقامت متهم مذکور خارج از این شهرستان است، تاکنون تلاش ماموران برای جلب وی بی‌نتیجه مانده است.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان گفت: در ادامه تحقیقات، فردی به نام م.ب که در امر خرید و فروش ضایعات فلزی فعالیت داشت، شناسایی و دستگیر شد که 400 کیلوگرم سیم برق، 500 کیلوگرم سیم‌های مخابراتی و نزدیک به یک تن پیچ و مهره‌های مربوط به دکل‌های برق فشار قوی، از انبار منزل وی کشف شد.
معینی ادامه داد: نامبرده پس از اقرار به خرید اموال مسروقه و فروش آنها در خارج از استان، با صدور قرار بازداشت به زندان این شهرستان معرفی شد.
وی گفت: به منظور کاهش سرقت‌های سیم برق در شهرستان مسجدسلیمان، اقدامات مناسبی از جمله تقویت گشت‌های سیار در مناطق جرم خیز، حمایت از نیروی انتظامی و ارائه امکانات به این نیرو به ویژه توسط شرکت توزیع نیروی برق شهرستان و شناسایی خریداران اموال مسروقه در دستور کار قرار گرفته است.
انتهای پیام/غ30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول