اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

تدوین سند اشتغال زنجان به مراحل نهایی شد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: در حال حاضر سند اشتغال استان زنجان به مرحله نهایی و خوبی در زمینه تدوین رسیده است.

تدوین سند اشتغال زنجان به مراحل نهایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد بعد از ظهر امروز در شورای برنامه‌ریزی استان زنجان اظهار داشت: تدوین سند اشتغال در استان زنجان یکی از اقدامات بسیار خوب مسئولان استان است که به مرحله قابل قبولی رسیده است.
وی با بیان اینکه در جلسات کارگروه اشتغال نیز تاکید بسیاری بر تدوین سند اشتغال استان شده است، افزود: با تلاش مسئولان‌ ذی‌ربط تدوین سند اشتغال در داخل خود استان زنجان صورت می‌گیرد.
رئوفی‌نژاد یادآور شد: استان زنجان ظرفیت‌های علمی و پژوهشی بسیاری دارد که می‌توان از این ظرفیت‌ها در راستای ارتقای وضعیت استان در زمینه‌های مختلف اشتغال، علم و پژوهش استفاده کرد.
 وی اذعان داشت: سند اشتغال استانی فقط مختص استان زنجان نیست و در همه استان‌ها در حال تدوین است.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه تدوین سند اشتغال در استان‌های مختلف در یک بخش بستگی به وضعیت موجود در آن استان دارد، افزود: همه استان‌ها دارای یک ظرفیت یکسان در یک زمینه یکسان نیستند و در یک بخش باید سند اشتغال بر مبنای ظرفیت‌های موجود در همان استان تدوین شود.
وی همچنین با بیان اینکه برخی از شرایط نیز در همه استان‌ها در زمینه اشتغال حاکم است، ادامه داد: در این بخش تدوین و گردآوری موضوعات در زمینه اشتغال به صورت ملی انجام می‌شود.
رئوفی‌نژاد اذعان داشت: تدوین سند اشتغال موجب می‌شود، برخی از مشکلاتی که در زمینه اشتغال در مباحث مختلف وجود دارد، برطرف شود.
وی تصریح کرد: سند اشتغال در راستای انجام برنامه‌های پیش‌بینی شده در برنامه پنجم توسعه تدوین می‌شود.
استاندار زنجان یادآور شد: سند اشتغال به عنوان تابلوی راهنمای مسئولان استان در زمینه برطرف کردن مسائل و مشکلات اشتغال موجود در مورد اشتغال است.
لازم به ذکر است، در ادامه این جلسه گزارشی مبنی بر پروژه‌های مازاد بر درآمد استان نیز ارائه شد.
بر طبق گزارش ارائه شده میزان اعتبار پروژه‌های مازاد بر درآمد در استان در زمینه پروژه‌های عمرانی و 20 درصد است.
از جمله اقداماتی که در زمینه انجام پروژه‌های عمرانی در استان صورت گرفته بهسازی و ارتقای سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی در استان، احداث چهار باب غسالخانه، تجهیز سالن صخره‌نوردی زنجان، ترویج و آموزش کشاورزی، ساخت گنبد بقعه امامزاده ابراهیم و کمک به احداث جاده ما بین مزارع از جمله اقدامات صورت گرفته در استان زنجان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول