اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ خبر داد

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی در ساوجبلاغ

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ساوجبلاغ از ایجاد بیش از 8 هزار شغل در این شهرستان از ابتدای سال‌جاری تاکنون خبر داد.

ایجاد بیش از 8 هزار فرصت شغلی در ساوجبلاغ
علی حدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار کرد: دولت طی سال 89 و 90 بخش مهمی از فعالیت‌های خود را در زمینه تامین شغل و رفع مشکل اشتغال جوانان متمرکز کرده است.
وی تصریح کرد: اعتبارات زیادی در این زمینه اختصاص یافته و پروژه‌های عمرانی بزرگی نیز در فواصل مختلف به ویژه هنگام سفرهای استانی رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان‌ها تصویب شده است.
حدادی افزود: برای تحقق این مهم بخش مهمی از اعتبارات و ظرفیت خدمت‌رسانی دولت بسیج شده و یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان دولت به ویژه شخص رئیس جمهور رفع این معضل است.
 
وعده رئیس جمهور برای رفع مشکل بیکاری عملی می‌شود
عالی‌ترین مقام اجرایی در شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: در صورت اجرای کامل پروژه‌های دولت به طور قطع وعده رئیس جمهور مبنی بر رفع مشکل بیکاری طی یک دوره زمانی مشخص محقق می‌شود.
حدادی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در ساوجبلاغ مبنی بر اینکه برای تحقق برنامه‌های دولت در حوزه تامین اشتغال چه اقداماتی در این شهرستان صورت گرفته است؟ گفت: در ابتدای سال‌جاری و براساس برنامه مصوب دستگاه‌های اجرای استان البرز، باید طی این سال حدود 60 هزار شغل ایجاد شود.
وی ادامه داد: از این تعداد تامین 19 هزار و 857 شغل در حوزه شهرستان ساوجبلاغ بود که به فضل الهی و با تلاش‌های صورت گرفته تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری بیش از 8 هزار فرصت شغلی در این شهرستان ایجاد شده است.
به گفته حدادی، رقم دقیق اشتغال‌زایی در ساوجبلاغ تا پایان آبان‌ماه سال‌جاری 8 هزار و 376 فرصت شغلی است.

بخش مهمی از تعهدات دستگاه‌های اجرایی در ساوجبلاغ تا پایان سال انجام می‌شود
وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه برای اجرای تعهدات باقی‌مانده در حوزه اشتغال‌زایی چه اقداماتی از سوی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان صورت می‌گیرد؟ گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده و در صورت اختصاص اعتبارات مالی استانی و ملی لازم تا پایان سال‌جاری بخش مهمی از این تعهدات انجام شده و به وعده‌ای که به مردم داده‌ایم، عمل خواهیم کرد.
حدادی در پایان به مصوبات دور سوم سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت به ساوجبلاغ اشاره کرد و گفت: اجرای این مصوبات با جدیت توسط دستگاه‌های مختلف پیگیری شده و ما آماده انجام چهارمین سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به ساوجبلاغ هستیم.
انتهای پیام/ج20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول