اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان معرفی شد

خبرگزاری فارس: مظاهر کاظمی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان معرفی شد.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد استان همدان و شهرستان تویسرکان مظاهر کاظمی به عنوان فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان معرفی و از زحمات چهار ساله رضا کمالوند تقدیر و تشکر شد.

فرمانده انتظامی تویسرکان در این مراسم طی سخنانی تأمین امنیت اجتماعی را اصلی‌ترین وظیفه نیروی انتظامی خواند و اظهار داشت: تحکیم نظم و تأمین امنیت در همه حوزه‌ها مستلزم اجرای قانون عدالت به منظور ثبات و سلامت نظام اجتماعی و سیاسی در تمامی عرصه‌ها است. 

مظاهر کاظمی افزود: قانونمند بودن جامعه انسانی ضامن ثبت حرکت جامعه در راستای اهداف مشخص شده و عامل اصلی در پیشگیری از بروز و ظهور انحرافات و اشاعه ناهنجاری‌ها و نابسامانی‌ها در بین اقشار مختلف مردم خواهد شد.

وی یکی از وظایف عمده نیروی انتظامی را بسترسازی مناسب در همه برهه‌ها در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی، تحقق آرمانهای امام خمینی (ره)و شهدا خواند و تأکید کرد: احراز امنیت همه‌جانبه از سوی نیروی انتظامی مشارکت و تعامل همه دستگاه‌های عامل مرتبط و مردم به عنوان مهمترین پشتوانه و سرمایه یک کشور را می‌طلبد.

فرماندهی انتظامی سابق شهرستان تویسرکان نیز در این مراسم در خصوص عملکرد سال جاری این سازمان گفت: شهرستان تویسرکان با 18 درصد کاهش جرم در حوزه‌های متفاوت هیچ گونه جرائم سخت و خشنی در سال جاری نداشته است.

وی افزود: امسال در جریان پیگیری‌های مستمر فعالان و تلاشگران این عرصه در سطح شهرستان نرخ سرقت از منزل 45 درصد، جیب بری 30 درصد، سرقت احشام 25 درصد کاهش یافته است.

کمالوند خاطرنشان شد: به طور کلی در 9 ماهه سال جاری کشفیات انواع مواد مخدر 20 درصد، کشف و جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز 100 درصد، جمع‌آوری گیرنده‌های ماهواره 300 درصد و کشف جرم 150 درصد توسط مأموران این نهاد افزایش و رشد داشته است.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: آگاه‌سازی اقشار مختلف مردم نسبت به رخدادهای ناهنجار، ساماندهی تردد و توقف خودرو و وسایل نقلیه در سطح شهرستان، حضور به هنگام در صحنه های مورد نیاز بخشی دیگر از اقدامات این دستگاه محسوب می‌شود.   

 انتهای پیام/خ۲۰

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول