اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان:

امروز دیکتاتورهای منطقه خواب راحت ندارند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: دیکتاتورهای منطقه خواب راحت ندارند و به برکت خیزش مردم انقلاب ایران تجمعات بزرگ در کشورهای منطقه برای سرنگونی دیکتاتورها یکی پس از دیگری برپا می‌شود.

امروز دیکتاتورهای منطقه خواب راحت ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، محمدمهدی اسماعیلی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: هیبت پوشالی آمریکا با حرکت بزرگ 13 آبان فرو ریخت.
وی با بیان اینکه 13 آبان روز بسیار تأثیرگذار در تاریخ معاصر کشورمان است، ادامه داد: در این روز بزرگ سه رخداد مهم به وقوع پیوست.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین ویژگی مشترک این سه رخداد وجه استکبارستیزی و ضد استعماری است، تصریح کرد: تبعید امام در 13 آبان سال 43 به دلیل اعتراض ایشان به قانون استعماری مصونیت قضایی اتباع آمریکایی در ایران بود.
وی اضافه کرد: این قانون در شورای ملی به طور رسمی لغو شد و پس از گذشت چند دهه در دوره منحوس محمدرضا پهلوی احیا شد.
اسماعیلی به 13 آبان سال 57 اشاره و تصریح کرد: دانشگاه تهران محل اعتراض دانشجویان و دانش‌آموزان برای مقابله با حرکت ضد استعماری آن دوره بود.
وی ادامه داد: در این تاریخ 60 نفر از فرزندان امام و انقلاب به شهادت رسیدند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان در باره 13 آبان سال 58 گفت: پیشرو این حرکت دانشجویان بیدار، انقلابی و پیرو خط امام بودند.
وی افزود: تسخیر سفارت آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) در 1358 به وقوع پیوست.
اسماعیلی با بیان اینکه آمریکا در 32 سال گذشته برای انزوای نظام جمهوری اسلامی دست به هر نوع فعالیتی زده است، بیان داشت: تاکنون آمریکا به هدف خود نرسیده است.
وی اضافه کرد: کودتا، جنگ تحمیلی، ترور نخبگان، تحریم اقتصادی و ایجاد فتنه از جمله اقدامات آمریکا برای رسیدن به هدف خود است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان گفت: انقلاب اسلامی همواره با رهبری رهبر معظم انقلاب با اتکا به بصیرت و شعور سیاسی بالا به مسیر خود که رسیدن به قله‌های ترقی این کشور است، ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در بهترین شرایط خود قرار دارد، افزود: امروز حرکت‌های بزرگ اسلامی در گوشه‌ای از ماهیت، الهام‌بخش انقلاب اسلامی ایران است.
اسماعیلی با بیان اینکه برخی از افراد بر این تصور هستند که خیزش‌های اسلامی به واسطه چراغ سبز قدرت‌های بزرگ در وقوع است، گفت: انتخابات تونس نشان داد که این حرکت‌ها، حرکت اسلامی و جهت‌گیری دینی است.
وی با بیان اینکه امروز دیکتاتورهای منطقه خواب راحت ندارند، تصریح کرد: به برکت خیزش مردم انقلاب ایران تجمعات بزرگ در کشورهای منطقه برای سرنگونی دیکتاتورها یکی پس از دیگری برپا می‌شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اصفهان اضافه کرد: در ادامه این حرکت الهی شاهد سرنگونی حکام مستبد دیکتاتور منطقه و فروپاشی نظام لیبرالی هستیم.
وی تاکید کرد: دانشجویان مسلمان و پیرو خط امام و رهبری برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا بیش از گذشته تلاش کنند.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول