اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

روند تحولات در بیشتر نقاط جهان دیکتاتورمأبانه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان گفت: روند تحولات در بیشتر نقاط جهان، نشانگر رویکرد مردمی به مقابله با این ساختار نابرابر، نامشروع و دیکتاتورمأبانه است.

روند تحولات در بیشتر نقاط جهان دیکتاتورمأبانه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی صبح امروز در همایش دانش‌آموزان بسیجی شهرستان اردکان که به مناسبت روز دانش‌آموز در حسینیه حماسه‌سازان برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز این شهرستان اظهار داشت: امروز دانش‌آموزان بسیجی با الگوگیری از شهیدان سرافراز دفاع مقدس به ویژه شهید فهمیده برای دفاع از کیان اسلامی، قرآن و ولایت‌فقیه آماده هستند.
وی، مبارزه آگاهانه با جنگ نرم دشمن، نهضت نرم‌افزاری و جنبش علمی را از جمله مهم‌ترین رسالت‌های دانش‌آموزان بسیجی عنوان کرد و یادآور شد: دانش‌آموزان بسیجی برای دفع توطئه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی باید همواره در عرصه کسب علم و دانش کوشا و پیشتاز باشند.
حسینی اضافه کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصت مناسبی است تا نسل جوان و آینده‌ساز کشور با فرهنگ غنی و اصیل ایثار، شهادت و آرمان‌های امام راحل و شهدا آشنایی بیشتری پیدا کند.
امام جمعه اردکان همچنین با اشاره به گوشه‌ای از خدمات و برکات بسیج در طول هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیج به عنوان قلب تپنده و حافظه هوشیار انقلاب همواره عامل حفظ و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده و هیچ‌گاه کشور را در فراز و نشیب‌ها به حال خود رها نکرده است.
وی با اشاره به جنبش بیداری اسلامی در کشورهای عربی خاورمیانه و شمال آفریقا عنوان کرد: تحولات اخیر اروپا و آمریکا نشان می‌دهد که فرهنگی جدید در ساختار نظام بین‌الملل در حال شکل‌گیری است.
امام جمعه اردکان بیان کرد: رویکرد ملت‌ها به مقابله با ساختارهای غیر مردمی و وابسته به نظام سرمایه‌داری در جهان، فرهنگی است که به تدریج استکبار جهانی را به زانو در می‌آورد.
حسینی با بیان اینکه نظام سرمایه‌داری در دو دهه گذشته با عناوین مختلف سعی در ایجاد تزلزل در مبانی اسلامی و نهادینه کردن حاکمیت خود در منطقه داشته است، گفت: دشمن هر روز با حربه‌ای اقتصادی، سیاسی، نظامی همچنین ایجاد، پرورش و حفظ حاکمان دست‌نشانده نظیر آنچه در کشورهای عربی حامی غرب وجود دارد، به دنبال تسلط و حاکمیت بیشتر بر خاورمیانه و جهان اسلام بوده است.
وی تصریح کرد: روند تحولات در بیشتر نقاط جهان، نشانگر رویکرد مردمی به مقابله با این ساختار نابرابر، نامشروع و دیکتاتورمأبانه است.
امام جمعه اردکان تاکید کرد: تاریخ گواهی می‌دهد که تمدن همواره از شرق به غرب گسترش یافته است و این حقیقتی است که دشمن از یاد برده اما جهانیان به آن اذعان دارند
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول