اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم فوتبال سپاهان:

تیم سپاهان با کرانچار مدعی شده است

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه از عملکرد فنی کرانچار رضایت کامل دارد زیرا با توجه به نتایجی که در این مدت کسب کرده‌ایم، تیم سپاهان مدعی قهرمانی شده است.

تیم سپاهان با کرانچار مدعی شده است

رسول خوروش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: از زمانی که کرانچار به این تیم آمده در بیشتر مسابقات کنترل بازی دست ما بوده است.

وی با اشاره به برد تیم سپاهان برابر تیم صنعت‌نفت آبادان بیان داشت: جایگاه تیم ما در جدول با توجه به امتیازهایی که گرفته‌ایم، هنوز رضایت‌بخش نیست.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه به دلیل نزدیک بودن امتیاز تیم‌ها رقابت بسیار نزدیک شده است، تصریح کرد: تیم‌های مدعی رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند و مشخص نیست تیم‌ها در پایان لیگ چه جایگاهی به دست می‌آورند و پیش‌بینی در مورد قهرمان لیگ امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به وضعیت مصدومان این تیم بیان داشت: رحمان احمدی و عمادرضا در بازی با نفت آبادان دچار مصدومیت شده و در حال حاضر مشغول فیزیوتراپی هستند، هنوز هم معلوم نیست که این دو بازیکن به بازی با شهرداری تبریز برسند.

خوروش افزود: جلال حسینی هم‌چنان دستش در گچ است، اما برای بازی با شهرداری تبریز کرانچار قصد دارد از این بازیکن از ابتدا استفاده کند، محسن بنگر به دلیل سه اخطاره شدن بازی با شهرداری تبریز را از دست داده و در این بازی غایب است.

به گزارش فارس، تیم سپاهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، تیم صنعت‌نفت آبادان را چهار بر صفر شکست داد.

انتهای پیام/ی30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول