اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مرکز سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی خبر داد

اجرای 6 طرح سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: نایب رئیس مرکز سرمایه‌گذاری آذربایجان غربی گفت: 6 طرح سرمایه‌گذاری خارجی در زمان حاضر در آذربایجان غربی در دست اجراست.

اجرای 6 طرح سرمایه‌گذاری خارجی در آذربایجان غربی
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حسین دبیری پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری استان اظهار داشت: در زمان حاضر شش طرح در بخش‌های صنعت، کشاورزی و عمران شهری در زمینه سرمایه‌گذاری خارجی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان در دست اجرا است.
وی با اشاره به میزان سرمایه‌گذاری خارجی در استان افزود: بیش از 944 میلیارد و 718 میلیون ریال توسط سرمایه‌گذاری خارج از کشور سرمایه‌گذاری شده است که این میزان می‌تواند برای 13 هزار نفر اشتغال ایجاد کند.
دبیری با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری داخلی گفت: از 21 طرح موجود در بخش سرمایه‌گذاری داخلی، 16 طرح در دست اجرا و پنج طرح نیز راکد است.
این مسئول میزان سرمایه‌گذاری داخلی در استان را 15 هزار و 519 میلیارد و 871 میلیون ریال عنوان و تصریح کرد: با این سرمایه‌گذاری برای بیش از 14 هزار نفر اشتغال ایجاد می‌شود.
وی با اشاره به وظایف ستاد سرمایه‌گذاری استان در راستای رسیدگی به شکایات سرمایه‌گذاران بیان کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق مراجعه به مرکز خدمات و دبیرخانه ستاد سرمایه‌گذاری استان و یا مراجعه به سایت این ستاد فرم شکایت را دریافت و نیز اطلاعات مربوط به فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان را پیگیری کنند.
دبیری سرمایه‌گذاری در استان را یکی از مقوله‌های مهم مباحث اقتصادی خواند و تصریح کرد: موفقیت در این زمینه تعامل، همت و تلاش دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.
وی ادامه داد: رشد و توسعه کشور بدون سرمایه‌گذاری خارجی ممکن نیست و هر کشور توسعه یافته‌ای نیاز به سرمایه‌گذاری خارجی دارد از این رو باید ظرفیت‌ها و قابلیت‌های سرمایه‌گذاری در استان را شناخت و در راستای تقویت آنها عمل کرد.
شایان ذکر است، این نشست با حضور مدیران و نمایندگان 18 دستگاه مربوط به جذب سرمایه‌گذاری خارجی در استان تشکیل شد و طی آن مسائل و مشکلات این دستگاه‌ها در امر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی استان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول