اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران عنوان کرد

افزایش سرمایه‌های اجتماعی مهم‌ترین ره آورد طرح مدیریت محله

خبرگزاری فارس: معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در نشست هم‌اندیشی با مدیران محلات منطقه 20، توسعه مشارکت مردمی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی را مهم‌ترین ره آورد طرح مدیریت محله برشمرد.

افزایش سرمایه‌های اجتماعی مهم‌ترین ره آورد طرح مدیریت محله
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد ایازی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی منطقه 20 که با حضور مسئول شورایاری‌های شهرداری تهران، شهردار منطقه 20، معاونان، شهرداران نواحی و مدیران محلات 22 گانه منطقه 20 برگزار شد، گفت: توسعه مشارکت مردمی و افزایش سرمایه‌های اجتماعی مهم‌ترین هدفی است که در طرح مدیریت محله دنبال می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران هدف از این نشست را تبادل افکار با مدیران محلات در راستای اداره بهتر محله‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه مشارکت عامل مهمی در پایداری طرح‌های محلات محسوب می‌شود، موفقیت طرح مدیریت محله نیز در گرو مشارکت شهروندان است.
وی در ادامه با اشاره به عملکرد مثبت مدیران محلات در جذب درآمد و اشتغال‌زایی
خاطرنشان کرد: طرح مدیریت محله به دنبال سودزایی و درآمد نیست بلکه درآمد حاصله باید صرف امور فرهنگی و آموزش در سطح محله شود.
ایازی به رویکرد شهرداری تهران مبتنی بر اینکه شهرداری یک نهاد اجتماعی
است نه خدماتی تاکید کرد و اظهار داشت: مطالبه امور اجتماعی و فرهنگی از
شهرداری یکی از شاخصه‌های شهرهای توسعه یافته محسوب می‌شود.
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ادامه بر افزایش حجم فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی در سطح محلات تاکید کرد و یادآورشد: پرداختن به هویت محله کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح محلات را در بر دارد.
وی در ادامه تمام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی سطح محلات را منطبق بر برنامه‌های مساجد عنوان کرد و به عنوان نمونه بارز به جشنواره قرآنی شمسه در سطح محلات اشاره کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول