اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد باشت:

زنان سرپرست خانوار باشت بیمه تامین اجتماعی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکمیته امداد امام خمینی شهرستان باشت گفت: زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد بیمه تامین اجتماعی می شوند.

زنان سرپرست خانوار باشت بیمه تامین اجتماعی می‌شوند
عبدالحمید ولی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت، اظهار داشت: بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار با همکاری سازمان تامین اجتماعی و کمیته امداد امام خمینی انجام می‌شود.
وی بیان داشت: در این طرح زنان سرپرست خانوار زیر پوشش حمایت کمیته امداد که کمتر از 50 سال سن دارند بیمه تامین اجتماعی می‌شوند.
این مقام مسئول در باشت با بیان اینکه هزینه بیمه این افراد توسط کمیته امداد پرداخت می‌شود، افزود: تاکنون 49 نفر از زنان سرپرست خانوار زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان بیمه تامین اجتماعی شدند.
ولی‌پور به اجرای کارگاه‌های آموزشی برای مددجویان زیر پوشش اشاره کرد و ابراز داشت: این کارگاه‌ها در زمینه‌های بهداشتی، دینی و مذهبی و توانمندسازی برای مددجویان برگزار شده است.
مدیرکمیته امداد باشت به برگزاری کارگاه آموزشی امداد و کمک‌های اولیه برای مددجویان اشاره کرد و گفت: در این کارگاه‌ها با همکاری مربیان جمعیت هلال‌احمر آموزش‌های بهداشتی و کمک‌های اولیه به مددجویان ارائه شد.
وی افزود: در این کارگاه آموزشی بیش از 320 نفر از زنان و مردان زیر پوشش حمایت امداد شرکت داشتند.
ولی‌پور برگزاری همایش خانواده با شرکت 150 نفر از مددجویان تحت حمایت را یادآور شد و ابراز داشت: این همایش با هدف توانمندسازی فکری و ذهنی و کاری مددجویان برگزار شد.
مدیر کمیته امداد باشت به برگزاری طرح فلاح اشاره کرد و بیان داشت: در این طرح مسائل دینی و مذهبی،  بهداشتی و روانی و اجتماعی به خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول