اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته هوای پاک انجام شد

کاشت نهال در بوستان‌های جهرم

خبرگزاری فارس: همزمان با هفته هوای پاک در دو بوستان شهرستان جهرم گل و نهال کاشته شد.

کاشت نهال در بوستان‌های جهرم
 به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم صبح امروز و همزمان با هفته هوای پاک مسئولان شهرداری و شورای شهر، فرمانداری و محیط زیست با حضور در بوستان چمران جهرم چند نهال و گل را کاشتند تا این امر مرهمی باشد بر قطع درختان بی‌زبانی که یکی پس از دیگری در این شهر به دست سودجویان از بین می‌روند.
رئیس شورای اسلامی شهر جهرم در این آیین با اشاره به لزوم و اهمیت درختان در زندگی انسان‌ها اظهار داشت: توجه به افزایش فضاهای سبز یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود.
جلال واقفی، هدف از این اقدام شهرداری را تلاش برای جبران کمبود فضای سبز شهری و نیز افزایش سرانه آن اعلام کرد و ابراز داشت: با کاشت درخت و نهال در جهرم بخش عمده‌ای از برنامه‌های شهرداری در حوزه توسعه فضای سبز شهری در سال جاری محقق می‌شود.
وی از راهکارهای اساسی به منظور توسعه این گونه فضاها را کاشت نهال در اماکن عمومی و دولتی دانست و خاطرنشان کرد: با کاشت نهال در بوستان چمران و پارک حاشیه‌ای بولوار بسیج که امروز انجام شد قدمی هر چند کوچک در حفظ و احیای منابع طبیعی به وقوع می‌پیوندد.
رئیس شورای اسلامی شهر جهرم با اشاره به اینکه پارک حاشیه‌ای بولوار بسیج 3 هزار مترمربع مساحت دارد گفت: بیش از یک‌هزار نهال درختان کاج، سرو، نارون و گل‌های رز، کلمی و ... در این مکان کاشته می‌شو‌د.
به گزارش فارس، کمتر از یک ماه است که درختان بید مجنون بوستان چمران جهرم قطع شده و شهرداری دلیل این اقدام را مبتلا شدن این درختان به آفت دانسته است.
این در حالی است که در شهرستان جهرم هنوز شاهد قطع درختان نخل توسط سودجویان هستیم و لازم است که مسئولان اجرایی و قضایی این شهرستان با جدیت بیشتری در برابر اقدامات سودجویانه این سوداگران بایستند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول