اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

کاشت 2 میلیون اصله درخت در هفته درختکاری از سوی شهرداری تبریز

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از برنامه‌ریزی این مجموعه برای کاشت 2 میلیون اصله درخت و نهال در هفته درختکاری در نقاط مختلف شهر، معابر، پارک‌ها و فضاهای خالی شهر از سوی شهرداری خبر داد.

کاشت 2 میلیون اصله درخت در هفته درختکاری از سوی شهرداری تبریز
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین، هدف از این اقدام شهرداری را تلاش برای جبران کمبود فضای سبز شهری و نیز افزایش سرانه آن اعلام و اظهار کرد: با کاشت این تعداد درخت و نهال در سال ‌جاری که همزمان با هفته درختکاری انجام خواهد گرفت، بخش عمده‌ای از برنامه‌های شهرداری در حوزه توسعه فضای سبز شهری در سال جاری محقق خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از هدفگذاری شهرداری تبریز و سازمان پارک‌ها و فضای سبز برای تداوم طرح کاشت درخت و نهال در فضاهای خالی شهر در سال 91 خبر داد و افزود: علاوه بر کاشت 2میلیون درخت و نهال در هفته درختکاری امسال، کاشت و غرس 5 میلیون اصله درخت، نهال و درختچه در طول سال 91 نیز از سوی شهرداری تبریز و سازمان پارک‌ها و فضای سبز هدفگذاری شده است که امیدواریم این طرح نیز همچون طرح‌های قبلی با موفقیت اجرا شود.
شهردار تبریز در عین حال گفت: با اجرای این طرح‌ها سرانه فضای سبز شهر تبریز در پایان سال 91 به 15 مترمربع افزایش خواهد یافت.
وی تصریح کرد: تلاش برای توسعه و افزایش سرانه فضای سبز شهری از آغازین روزهای مدیریت فعلی شهرداری تبریز، به‌عنوان یکی از اولویت‌های اصلی کاری در دستور کار قرار گرفته و در سایه تلاش‌های صورت گرفته طی این سال‌ها، سرانه فضای سبز شهر تبریز از 8 مترمربع در سال 84 به 12 مترمربع در پایان سال 89  افزایش یافته و تلاش می‌شود این سرانه در پایان سال 91  به 15 متر افزایش یابد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول