اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بیرجند:

دشمن با حضور گسترده مردم در صحنه عقب‌نشینی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند گفت: هر زمان که دشمنان فکر عبور از خطوط قرمز نظام را به ذهن خود راه داده‌اند با حضور گسترده مردم در صحنه مواجه و مجبور به عقب‌نشینی شده‌اند.

دشمن با حضور گسترده مردم در صحنه عقب‌نشینی می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف اظهار داشت: هیئت‌های اجرایی وظیفه صیانت از آرای مردم را برعهده دارند.
وی افزود: ما با بررسی دقیق پرونده‌های داوطلبین نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در محضر خداوند شهادت می‌دهیم که به وظیفه خود براساس قانون عمل کرده‌ایم.
فرماندار بیرجند ادامه داد: گاهی حرکت در مسیر قانون برخلاف میل باطنی انسان است اما عمل به تکلیف قانونی موجب رضایت‌مندی همگان می‌شود.
قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: افراد با سابقه قابل قبولی درخواست ثبت‌نام برای انتخابات مجلس داده بودند که این نشان‌دهنده وزن بالای مجلس و اهمیت این جایگاه بود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای هیئت‌های اجرایی در حوزه‌های اصلی و فرعی شهرستان بیرجند به خاطر انجام وظایف در زمان‌های تعیین شده اظهار داشت: حلاوت و شیرینی این زحمات زمانی خودنمایی می‌کند که حضور پرشکوه و دشمن کورکن مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی رقم بخورد.
فرماندار بیرجند گفت: دشمنان نظام با طرح سناریوی (هدیه 60) تلاش می‌کنند با استفاده از تحریم‌های انتخاباتی و اقتصادی با حربه جنگ روانی و با مشارکت دنباله‌های خود و گروه‌های ورشکسته در داخل کشور مردم را نگران و ته دل آنها را خالی کنند تا آنها را از رفتن به پای صندوق‌های رأی باز دارند و به این طریق مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند و هدیه‌ای برای بدخواهان نظام بیاورند.
قاسم‌زاده‌نداف ادامه داد: دشمن تلاش خواهد کرد با استفاده از ترفندهای دروغ، فضاسازی‌های کاذب، شایعات، ادعای پوسیده تقلب در انتخابات، شکست در انتخابات 22 خرداد 88 را جبران کند.
وی گفت: ما اکنون سخت‌ترین دوران را بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می‌کنیم چرا که تمامیت باطل علیه تمامیت حق قرار گرفته است.
فرماندار بیرجند ادامه داد: مدال افتخار حماسه 9 دی بر گردن نسل سومی‌ها است چرا که با حضور گسترده خود و خلق حماسه‌ای جاویدان در اوضاع نابسامان فتنه با تدابیر رهبری توطئه فتنه را خنثی و نظام را نجات دادند.
قاسم‌زاده‌نداف تصریح کرد: افرادی بودند که تا دیروز خود را در صفوف انقلاب می‌دیدند اما امروز در آن سوی مرزها علیه نظام، کشور، روحانیت و عاشورا موضع می‌گیرند که اینها درگذر انقلاب برکاتی است که عارض می‌شود.
وی خطاب به اعضای هیئت‌های اجرایی گفت: دشمن با طرح تحریم‌های شدید اقتصادی، ترور دانشمندان هسته‌ای، انزوای سیاسی و بین‌المللی، شورش‌ها و حرکت‌های رنگین و عدم خرید نفت در آستانه انتخابات علیه نظام و انقلاب قد علم کرده است و ما اعضای هیئت اجرایی وظیفه داریم به‌ عنوان گروه‌های مرجع و معتمد با حضور میدانی خود در جمع مردم و استفاده از فرصت‌ها به بصیرت‌افزایی بپردازیم.
فرماندار بیرجند ادامه داد: اقتدار نظام به حمایت و پشتوانه مردمی وابسته است و حضور همه‌جانبه مردم در انتخابات یک افتخار و پیروزی بزرگ برای انقلاب محسوب شده و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
قاسم‌زاده‌نداف گفت: مردم با حضور گسترده خود در 12 اسفند در پای صندوق‌های رای به تکلیف شرعی خود عمل کرده و یوم‌الله دیگری را رقم خواهند زد.
انتهای پیام/ح30/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول